SPECIALISTA/-KA BOZP, PO a ŽP (EMS)| KLÁŠTEREC N. O.

Ústí nad Labem

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Hledáme pracovníka/pracovnici se zkušenostmi v oblasti bezpečnosti práce, požární ochraně a životním prostředí.

Pozice SPECIALISTY/-KY BOZP, PO a ŽP obnáší tyto zodpovědnosti:

  • Péče o zavedený systém EHS pro závod s více než 500 zaměstnanci
  • Vedení dokumentace BOZP, PO a EMS, provádění vstupních a periodických školení BOZP, PO a EMS
  • Identifikace nebezpečí, hodnocení rizik, kategorizaci prací, navrhování opatření k odstranění/minimalizaci rizik
  • Provádění interních auditů a preventivních požárních prohlídek
  • Vyšetřování příčin a okolností vzniku pracovních úrazů, zpracování záznamů o úrazech a podkladů pro odškodnění pracovních úrazů a nemocí z povolání
  • Zpracování statistických údajů o pracovních úrazech, skoronehodách a mimořádných událostech
  • Vedení evidencí v oblasti BOZP, PO a EMS
  • Komunikace s externími zainteresovanými stranami
  • Provádění kontrol zaměřených na dodržování nastavených standardů a prevenci
  • Denní operativa (řešení aktuálních otázek v oblasti BOZP, PO a EMS)

POŽADAVKY:
Požadavky na pozici SPECIALISTY/-KY BOZP, PO a ŽP jsou následující:

  • VŠ / SŠ vzdělání (technický směr výhodou)
  • Odborná způsobilost v prevenci rizik dle zákona č. 309/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • Znalost systému managementu BOZP podle ČSN ES ISO 45001 a dále znalost EMS podle ČSN EN ISO 14001 a Znalost legislativy v oblasti BOZP, PO, EMS
  • Minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti (praxe v automobilovém průmyslu výhodou)
  • Pokročilá znalost AJ slovem i písmem
  • Znalost práce na PC – MS office, Outlook
  • Schopnost pracovat v týmu, odolnost vůči stresu

BENEFITY:

  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvek na relokaci / pomoc s hledáním bydlením v regionu !
  • věrnostní bonusy
  • další vzdělávání
  • možné školení v zahraničí
  • bezplatné kurzy AJ

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

aktuální audit auto automobil bezpečnost zkušenost