- Praha
- Manpower
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:
ManpowerGroup s.r.o.Co od Vás očekáváme:
Popis pozice:
Co bude vaší náplní práce:
- Zodpovědnost za celý obchodní případ – zpracování objednávek, jejich zadání do systému (SAP), komunikace s dodavateli (výrobními závody)
- Zajištění dokumentů pro příjem na externí sklad (elektronické dodací listy)
- Monitorování a koordinace importu/exportu zboží a celních aktivit
- Řízení a plánování nákupu
- Interní komunikace a spolupráce s oddělením kvality, financí (forecasting), obchodu (uvolnění zboží do prodeje)
- Vyřizování reklamací (poškozené obaly, čárové kódy, jiné dodané zboží, apod.)
- Pravidelné kontroly objednávek a reporting
Profil kandidáta:
Co by vám nemělo chybět:
- Zkušenost v oblasti plánování zásob, nákupu, logistiky (zákaznického servisu)
- Komunikativní znalost AJ (denní komunikace se zahraničními partnery – písemně i telefonicky
- Znalost práce s MS Excel – filtry, funkce, kontingenční tabulky
- Pečlivost a zodpovědnost
- Možnost nástupu od 1. 1. 2021
Nabízíme:
Co vám společnost na oplátku nabídne:
- Práci ve stabilní a perspektivní společnosti, která dodává léčiva po celém světě
- Smlouvu na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené
- 3 Sick Days ročně
- Příspěvek do Cafeterie – 10 000 CZK ročně
- Stravenky
- Příspěvek na penzijní, životní pojištění
- Notebook, mobil