- 38 400 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme nového parťáka na pozici Manažera servisu, který se chce stát členem velmi přátelského týmu a posílit tak řady prosperující české firmy. Společnost se zabývá strojírenskou výrobou pro české i zahraniční klienty. Čeká na vás rozmanitá a zároveň zajímavá práce, která Vás každým projektem posouvá dál. Těšte se na podporu kolegů i odpovídající mzdu se zaměstnaneckými bonusy.
Místo výkonu práce: Česká Třebová
Práce zahrnuje cestování v rámci republiky po svěřených pobočkách: Česká Třebová, Nymburk, Jihlava
vedení kmenových servisních středisek
rozvoj servisu (zahraniční teritoria, kapacity, kvalita, systémová opatření, zpětná vazba interní/externí)
stanovování priorit v rámci garančního servisu
rozvoj systému after-sales služeb (poradenství, full-service)
aktivní podpora a rozvíjení vztahů s interním zákazníkem
aktivní podpora a rozvoj vztahů s externím zákazníkem (v ČR i zahraničí)
aktivní podpora a rozvoj vztahů se zahraničními servisními partnery
proaktivní přístup k procesům (dodržování, udržování, tvorba)
hospodaření se zdroji (lidské, finanční) v rámci definované strategie a rozpočtové politiky
praxi v oboru s technickým anebo dopravním zaměřením
znalost procesního řízení s orientací na výsledek
zkušenost s vedením týmu - umění stanovení „pravidel hry“ a motivace
schopnost učit se novým věcem a být odolný vůči stresu
samostatnost, iniciativnost, rozhodnost, komunikativnost, názorová konzistentnost, spolehlivost, loajalita
znalost AJ na komunikativní úrovni, RJ + NJ výhodou
aktivní řidič – ochota cestovat v rámci svěřených poboček - Nymburk, Jihlava
individuální finanční ohodnocení odvíjející se od vašich zkušeností
služební automobil i k soukromým účelům
13. mzdu, školkovné
příspěvky na stravování/stravenky
zvláštní placené volno 6 dnů/rok
příspěvky na ŽP nebo PP
odborné a rozvojové vzdělávání zdarma

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.