IT Support Specialist with Danish

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Do you want to kick start your career in IT? And do you speak Danish and English? Then we may be looking for you! As our new colleague at Support Center you will be striving to assist users within the first contact with a strong focus on quality. Positive customer communication, problem solving skills and teamwork will be the key factors for your success.

Popis pozice:

What will be your responsibilities?

  • Providing technical support to international customers in modern IT environment
  • Acting as single point of contact for incoming incidents and service requests ranging from Windows issues and network printers to application support and user administration

What is in it for you?

  • You will have the opportunity to develop both your technical and communication skills while assisting our customers
  • You will be a part of our Global Support Center team in Prague, where you will join international work environment, have an opportunity to create a shared vision of the company culture in Czech Republic and make impact on our growth and development.
  • You will have strong network of colleagues to assist you within Support Center and in more specialized technical departments across Itadel
  • We take your development seriously and have strong focus on Individual Development Plan and career planning, taking into consideration your preferences, motivation and skills

Profil kandidáta:

What do you bring with you?

  • Experience in a similar position (Help Desk, Service Desk, Customer Support)
  • Excellent written and verbal communication skills in English and Danish (B2)
  • Knowledge and general interest in Windows 7, 10
  • Knowledge of Office 365 (Outlook, Excel, Word)
  • Willingness to continuously learn about IT technologies
  • Strong problem solving and troubleshooting skills
  • Strong analytical skills to identify root cause of the issue
  • Ready to take responsibility for critical tasks
  • Ability to collaborate in virtual teams

It is your advantage if you have

  • Experience and general knowledge of Active Directory (User Administration)
  • Previous experience with Application Support
  • Previous experience with Network
  • Previous experience working with ITSM/CRM tool

Nabízíme:

Employee benefits

  • 5 weeks of holidays
  • 5 sick days/year
  • Flexible working hours
  • iPhone and Lenovo laptop
  • Cafeteria flexible spending account (6000 CZK/year)
  • Meal vouchers in amount of 100 CZK/voucher (55 CZK is covered by employer)
  • MultiSport card (fully covered by employer)
  • Monthly pension insurance of 3%
  • Company assistance towards TAX authorities
  • Czech and English lessons in the office
  • Support in your professional and personal growth
  • Team event every month (fun activities, snacks and drinks)
  • Fresh fruits and vegetables, delicious coffee and tea
  • Breakfast in the office on Fridays
  • Height adjustable tables
  • Pool table, PlayStation 4 Pro and relax zone with bean bags

Don’t miss your chance!
Contact me with your English CV at e-mail přes odpovědní formulář

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Eurosun Sonnenschutz s.r.o. | Eurosun Sonnenschutz s.r.o. | Kostelec nad Černými lesy Kostelec nad Černými lesy
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?