- 48 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti s projektováním a máte chuť realizovat velké projekty? Pro českou společnost, dodavatele strojů a zařízení pro potravinářský, chemický a farmaceutický průmysl s více než 60letou tradicí hledáme člověka na pozici Strojírenský projektant.
Společnost se zabývá nejen projektovou konstrukční činností ale i vývojem potravinářských strojů, jejich výrobou. Zajišťuje také dodávky kompletních technologických souborů, montáže zařízení a jejich uvádění do provozu a jejich opravy a servis.
Člověk na pozici strojírenského projektanta bude zodpovědný za jednotlivé svěřené projekty od spoluúčasti na obchodní schůzce, přes samotnou projekční činnost až po předání technologie zákazníkovi a zaškolení obsluhy.
Projektant se tedy bude účastnit obchodních schůzek se zákazníky, aby byl schopen lépe pochopit jejich požadavky a ty do projektu zapracovat.
Bude i technickou podporou a bude školit obsluhu dodaného produktu u zákazníka, je tedy nutné počítat s občasnými služebními cestami do zahraničí (Slovensko, Německo,...).
Vhodný kandidát by měl mít vystudováno SŠ/VŠ ideálně strojírenský obor
Měl byste znát konstrukčním programy (AutoCAD, SolidWorks, SolidEdge, Catia, Inventor apod.)
Potřebujeme již nějaké zkušenosti s projektováním.
Pokud se domluvíte anglicky je to jen dobře, ale nám postačí znalost pouze technické angličtiny.
Stanete se součástí týmu stabilní české společnosti.
Volno si budete moci užívat 5 týdnů.
Pracovní dobu si přizpůsobíte, tak jak Vám to vyhovuje. (flexibilní s měsíčním fondem odpracovaných hodin)
Budete ohodnoceni dle Vašich zkušeností a znalostí.
Dostanete pravidelné měsíční prémie po zkušební době.
Budete dostávat příspěvek na životní pojištění.
Samozřejmě, že se budete moci účastnit odborných školení, např. na práci s konstrukčními programy, projektování.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.