- Plný úvazek

Budete vést a koordinovat činnost oddělení kvality, věnovat se kontinuálnímu sledování jakosti výrobních procesů, připravovat a realizovat audity kvality, kontrolovat procesy řízení jakosti ve všech etapách. Samozřejmostí je pak komunikace s dotčenými útvary napříč společností, komunikace s dodavateli, zákazníky.
Pozice je vhodná pro uchazeče, který dokáže klientovi nabídnout předchozí odbornou praxi z oblasti kvality (zákaznická, dodavatelská i interní část celého procesu) v rozsahu alespoň 2 let, komunikativní znalost AJ (využijete při komunikaci se zahraničními zákazníky či dodavateli) a aktivní přístup při řešení problémů.
Mzdová nabídka: dohodou, dle profesních zkušeností zájemce
Nástup do PP možný ihned, příp. dohodou, pružná pracovní doba.
Praxe vítána z oborů jako je chemický, polygrafický průmysl či jiné výrobní provozy.
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ vzdělání technického směru (strojař, elektro, chemické obory apod.)
předchozí odborná praxe v oblasti kvality a znalost práce s nástroj pro řízení kvality – PPAP, FMEA aj.
schopnost koordinovat a vést užší pracovní tým
komunikativní znalost AJ
znalost norem kvality ISO
ŘP sk. B – ochota cestovat (zákazníci, dodavatelé)
aktivní přístup k práci, pečlivost
Zaměstnavatel nabízí
práci v moderním a podnětném pracovním prostředí
systém zaměstnaneckých benefitů – stravenky (80 Kč), příspěvky na životní pojištění
věrnostní stabilizační odměna
možnost zajištění ubytování v Plzni (např. schopnost zajistit pronájem bytu a přispívat na nájem až do výše 8 tis. Kč/měs. – individuální domluva)
zajištěn svoz na pracoviště z lokalit HORNÍ BŘÍZA – PLZEŇ – VEJPRNICE – TLUČNÁ – NÝŘANY
motivující finanční ohodnocení
možnost dalšího profesního růstu a rozvoje
prostor pro seberealizaci
5 týdnů dovolené
Info o zaměstnavateli
Česká společnost podnikající v oblasti výroby obalového materiálu sídlící v blízkosti Plzně, která v současné době značně expanduje, staví na Plzeňsku novou výrobní halu.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.