MANAŽER KVALITY, až 40 000 Kč

České Budějovice

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte zkušeností s audity a kvalitou výrobní společnosti, ideálně zaměřené na automotive? Domluvíte se anglicky se zahraničními kolegy? Chtěli byste povýšit a vést svůj vlastní pracovní tým?

Pak nám dejte o sobě vědět!

Jako Manažer kvality budete zodpovídat za:

  • řízení systému kvality, implementace IATF
  • zabezpečení interní kvality výrobků
  • vedení 4 podřízených v oddělení kvality
  • řešení reklamací se zákazníky a dodavateli
  • zpracovávání technické dokumentace

POŽADAVKY:
Abyste uspěli ve výběrovém řízení potřebujete:

  • Min. SŠ vzdělání (ekonomického, nebo technického směru)
  • Anglický jazyk min. na úrovní B2 – čeká Vás dvou týdenní školení v zahraniční, ústní a písemná komunikace se zákazníky, zahraničními kolegy apod.
  • Pokročilá znalost MS Office
  • Praxe v oblastí kvality a auditu, ideálně v automobilovém průmysle
  • Znalost norem ISO 9001, 14001, TS16949 bude velkým plusem
  • ŘP sk. B

BENEFITY:

  • stravenky v hodnotě 90 Kč
  • příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 350 Kč ihned po nástupu
  • 5 týdnů dovolené
  • kulturní firemní akce

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit auto automobil kulturní zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT