- Brno
- INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Činnosti: Řízení zákaznických reklamací, Koordinace nápravných opatření v rámci systému zákaznické kvality, Zajišťování neustálého zlepšování v rámci systému zákaznické kvality, Vyhodnocování zákaznické kvality (KPI), Zajišťování speciální procesů, Aktualizace dokumentace v rámci společnosti, Provádění, vyhodnocování interních auditů, Reporting vedoucímu oddělení kvalityPOŽADAVKY
- min. Střední škola s maturitou
- Znalost pokročilých nástrojů kvality
- 5 let ve výrobě
- MS Office
- Řidičský průkaz sk. B
- NJ – komunikativně (nutné slovem i písmem) – Komunikace s kolegy v DE
- SOCIÁLNÍ A OSOBNOSTNÍ PŘEDPOKADY:
- – technické, analytické a logické myšlení
- – odolnost zvládat stresové situace
- – dobré komunikační a prezentační dovednosti
- – týmový hráč
- – systematičnost
- – pečlivost
BENEFITY
- Dobré platové ohodnocení a zázemí stabilní zahraniční společnosti
- Profesní růst a možnost vzdělávání zaměstnanců
- 5 týdnů dovolené
- Dotované závodní stravování