- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.
Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.
Náplň práce:
Chcete mít klíčovou roli při uvádění špičkových produktů na svět? Staňte se mostem mezi vývojem a výrobou. Přidejte se k nám a pomozte nám úspěšně rozjíždět sériovou výrobu nových produktů. Získáte stabilní práci v rostoucí české společnosti s mezinárodním dosahem.
Můžete se těšit na komplexní zaškolovací a adaptační program, který vám zajistí úspěšný start.
S námi si užijete moderní high-tech prostředí, 25 dní volna + sick days, roční odměnu, stravenkový paušál a šanci pro stálý osobní rozvoj, …
Co vás čeká?
► Spolupráce s kolegy napříč společností – vývoj, výroby, kvalita.
► Tvorba výrobních postupů a technologické dokumentace.
► Návrh a specifikace výrobních zařízení a přípravků pro výrobu.
► Zajištění kvality výroby, školení techniků a operátorů.
Zašlete nám svůj životopis a rádi probereme detaily 😉
Nabízíme:
► jistotu a perspektivní obor
► 25 dní dovolené
► roční odměnu
► osobní rozvoj
► kurzy angličtiny
► zaškolení a podporu zkušeného týmu
► příjemné pracovní prostředí
► sick days
► stravenkový paušál
► firemní telefon a notebook
► firemní akce a teambuilding
► výborná dostupnost v Benešově – vlak, bus
Požadujeme:
► vzdělání technického směru, min SŠ
► zkušenosti s výrobními procesy
► pokročilá angličtina (B2)
► ŘP B
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?