- 38 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáte novou pracovní výzvu v kvalitě a rád/a byste se posunul/a ve své kariéře vpřed?
Nemusíte mít roky praxe z manažerské pozice, důležitá je Vaše osobnost a jak se k vedení týmu dokážete postavit.
· Řízení týmu kvality (cca 7 členů)
· Implementace účinného systému kvality závodu, sledování jeho dodržování
· Provádění interních auditů kvality
· Kvalitativní plánování nových projektů a tvorba procesní FMEA
· Řízení dokumentace systému kvality
· Řešení zákaznických reklamací a koordinace účinných řešení
· Koordinace certifikace systému kvality
· Podílení se na zákaznických auditech v oblasti kvality
· Praxe na obdobné pozici výhodou
· Chuť se učit a mít zodpovědnost za tým
· Komunikativní znalost němčiny a angličtiny
· Znalost technik kvality, FMEA, SPC, MSA, APQP, Ishikawa, Poka Yoke, 8D
· Znalost a požadavky EMS dle kriteriálních norem ISO 14001 a 19011
· Pracovní doba 7 hodin denně
· Služební vůz i k soukromým účelům
· Dotované stravování v jídelně či na letní terase
· Příspěvek na penzijní spoření
· Služební notebook a telefon
· Týden placeného volna navíc po 1. odpracovaném roce
· Výhodný zaměstnanecký tarif od T-mobile pro celou rodinu
· MultiSport karta
Zaujala Vás nabídka a rádi byste se o ní ucházeli? Zašlete mi Váš životopis přes odpovědní formulář.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.