- 55 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Náš významný klient - mezinárodní výrobní společnost působící v oblasti IT služeb, hledá do svého týmu motivované kandidáty na pozici
PROGRAM / PROJECT MANAGER
• Řízení a zavádění klíčových externích výrobních programů a nových byznysů ke splnění požadavků zákazníka
• Definice struktury nových programů včetně určení jednotlivých projektů za účelem úspěšné implementace programu a dosažení dlouhodobých cílů programu
• Definování cílů svěřených programů, klíčových ukazatelů výkonu a nástrojů pro měření úspěšnosti programů
• Stanovení plánu implementace programů včetně plánování a zajištění zdrojů pro jejich realizaci
• Koordinace všech týmů zapojených do implementace zákaznických programů
• Odpovědnost za realizaci a výsledky svěřených zákaznických programů
• Pravomoc rozhodovat ohledně řízení a zavádění programů v rámci svěřených kompetencí
• Koordinace naceňovacího procesu v případě potřeby pro zavedení příslušného programu
• Komunikace s externími zákazníky a nejvyšším vedení ohledně řízení a zavádění externích programů
• Reporting týkající se zákaznických programů vedení, případná eskalace rizik a problémů
• Odpovědnost za dodržování interních předpisů zaměstnavatele a zásad BOZP, PO a SER
• VŠ vzdělání
• Min. 3 roky praxe v oblasti projektového řízení
• Znalost ČJ/SJ na úrovni rodilého mluvčího, pokročilá znalost AJ
• Orientace v oblasti HW/SW
• Zkušenost s finančními kalkulacemi, cenovými nabídkami
• Profesionální přístup a zodpovědnost
• Atraktivní platové ohodnocení
• Pestrá škála firemních benefitů
• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• Nástup ihned nebo dle dohody
• Lokalita - Kutná Hora

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.