- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Chcete pracovat v zahraničí a domluvíte se anglicky? Pro mezinárodní společnost s pobočkou v Aténách hledáme uchazeče do oddělení zákaznického servisu.
Ve Vaší nové roli Vám bude přidělen klient (mezi nimi známé společnosti jako Pandora, Microsoft, Canon, Netflix, Volkswagen, Audi a další), jehož zákazníkům budete radit ohledně produktů nebo asistovat v případě problémů.
Pro tuto pozici hledáme někoho, kdo má velmi dobré komunikační dovednosti, kdo se nebojí hovořit po telefonu a kdo je dobře organizovaný. Ve své nové práci budete používat češtinu v komunikaci se zákazníky a angličtinu pro komunikaci s kolegy.
I v tomto nelehkém období Vám zaměstnavatel zajistí a plně uhradí letenku a taxi z letiště a ubytování na první dva týdny. Dále Vám pomohou s hledáním dlouhodobého ubytování nebo se založením bankovního účtu apod.
Těšit se také můžete na energický tým, který rád podniká výlety po Řecku a další mimopracovní aktivity.
Nemusíte mít praxi, mnohem důležitější je motivace a potřebná školení budou zajištěna.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?