- Plný úvazek

Nabídka s velkou přidanou hodnotou – svojí prací na této pozici přispějete velkou měrou k tomu, že se na náš trh budou dostávat tzv. „bezpečné potraviny“.
Budete zajišťovat materiál a veškeré komponenty potřebné pro zabezpečení výroby za odpovídající ceny, v odpovídající kvalitě, v potřebném množství a čase. Aktivně se budete účastnit realizace nákupních projektů.
Součástí vaší práce bude vyhledávání vhodných dodavatelů komponent a služeb, komunikace s nimi, vyhodnocování jednotlivých nabídek, zajištění včasné dostupnosti potřebného materiálu, spolupráce s týmem v UK, vyřizování potřebné administrativy apod.
Pracovní pozice je vhodná pro uchazeče s aktivní AJ, který má profesní zkušenost z oblasti nákupu (strategického nákupu) u výrobní společnosti, dokáže vyhledávat nové vhodné dodavatele, posuzovat a vyhodnocovat jednotlvé nabídky.
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ vzdělání (ideálně technického zaměření)
praxi z obdobně zaměřené pozice
dobrou znalost AJ při každodenním využití
dobrou znalost práce s PC – MS Office, internet
orientaci ve výkresové dokumentaci
ŘP sk. B
Zaměstnavatel nabízí
zaměstnání u stabilní, rozvíjející se společnosti
zajímavou a různorodou práci v moderním pracovním prostředí
možnost dalšího profesního a jazykového vzdělávání
zdarma závodní stravování
příspěvek na dopravu
zajímavé finanční ohodnocení
týden dovolené navíc
příspěvek na penzijní či životní pojištění
Info o zaměstnavateli
Světový výrobce prestižních strojírenských kontrolních systémů pro potravinářský, textilní, farmaceutický aj. průmysl, který sídlí cca 15 km od Plzně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?