Popis
Pro našeho významného klienta nadnárodní společnost, která je jedním z předních světových dodavatelů do automobilového průmyslu, hledáme Inženýra zákaznické kvality.
- Budete pravidelně komunikovat se zákazníkem a řešit s ním reklamace, zákaznické požadavky a přenášet zákaznické požadavky a metody do společnosti.
- Vést a řídit 8D procesy/8D tým, připravovat zprávy 8D k zákazníkovi.
- Sledovat a odpovídat za dodržování termínů 8D procesu.
- Připravovat podklady pro návštěvy zákazníků/auditů zákazníka, prezentace.
- Interní audity, součinnost PRA (Process Readiness Audit) nahrazující LWA, Layered audit.
- Odpovídat za samostatné zajišťování kvalifikovaných agend a svěřených úkolů.
- Zajišťovat metodickou činnost, zpracovávat analýzy, rozhodovat sporné případy.
- Pracovat se zákaznickými internetovými aplikacemi/portály v rámci 8D a reportingu / spravuje data na zákaznických portálech a udržuje data aktuální.
- Zpracovávat hodnocení kvality u zákazníků pro předávání informací dovnitř firmy, navrhovat opatření ke zlepšení výsledků.
- Zodpovídat za registraci vícenákladů a jejich sledování v rámci interních systémů a narovnávat rozdíly se zákazníkem.
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru.
- Praxe min. 3 roky v obdobné pozici.
- NJ na pokročilé komunikativní úrovni, AJ výhodou.
- MS Office - uživatelská znalost, SAP, minitab, Qsys, zákaznické portály.
- Orientace ve výkresové dokumentaci, 8D proces, znalost specifických požadavků zákazníka.
- ŘP sk. B.
- Výhodou: provádění testů, metrologie, ISO 9001, ISO IATF 16949, ISO 14001, ISO 18001/45001, Formel Q, 8D, FMEA.
- Spolehlivost, pracovitost, schopnost dotahovat věci do konce.
Nabízíme
- Zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hod./týden.
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby.
- Týden dovolené navíc.
- Roční bonus.
- Dotované závodní stravování.
- Příspěvek na penzijní pojištění.
- Příspěvky na sport, kulturu a zdraví v benefitním programu Cafeterie.
- Vzdělávací kurzy, firemní akce a školení.
- Výhodnější mobilní tarif pro Vás i pro Vaše rodinné příslušníky.
- Věrnostní bonusy pro zaměstnance.
- Zázemí a podporu velké nadnárodní společnosti.