- Liberec
- DISPONERO s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
* zodpovídání prodejních i servisních dotazů zákazníků, poskytování informací o obchodní síti a produktech- koordinace práce a výkonnosti týmu operátorů
- kvalifikace kontaktů před předáním obchodníkům
- příprava statistik a status reportů
- provádění náslechů hovorů a kontrola kvality písemných odpovědí operátorů
- zasílání produktových informací zákazníkům
- komunikace s prodejci, oblastními poradci a eskalace problémů
- převzetí kompletní zodpovědnosti za pasivní call centrum, práce se skripty
Požadujeme:
- zkušenost s prací supervizora call centra pasivní linky
- zkušenost s koordinací týmu lidí a s přípravou statistik
- může mít zkušenosti se službami společnosti 02 – není podmínkou
- výborné komunikační schopnosti a schopnost jasného a strukturovaného sdělení
- být empatický, rozumět problému zákazníka, mít vstřícný postoj k jeho požadavkům
- být spolehlivý/á, pečlivý/á, pohotový/á, zaměřený/á na výkon
- mít organizační schopnosti a umět efektivně delegovat práci
- kultivovaný písemný i ústní projev v českém jazyce
- znalost MS Office (Outlook, Excel, Word)
Nabízíme:
- Moderní a přátelské pracovní prostředí v nadnárodní společnosti
- Příležitost pro osobní rozvoj a kariérní růst
- Odpovídající platové ohodnocení (fixní mzda + bonusy)
- Služební telefon a notebook
- Zaměstnanecké benefity (stravenky, slevy u partnerských společností, výhodné volání, Multisport karta, káva zdarma a relaxační zóna na pracovišti)