- 190 – 220 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme studenty VŠ k dlouhodobé spolupráci formou DPP do obchodního oddělení (na pozici Assistant) naší zpravodajské agentury.
Náplní práce je oslovování současných a budoucích klientů – firem působících v ČR – s nabídkou bezplatných voucherů na profesionální ekonomické produkty naší agentury (komunikace probíhá emailovou a telefonickou formou), dále také administrativa spojená se zaváděním nových produktů a péčí o naše stávající klienty. Nejedná se o tele-marketing, ani práci v call-centru. Jde o celkový support Account manažerů.
Práce se také různí, není jinak stereotypní. Získáte cenné dovednosti a zkušenosti v obchodní komunikaci, v přípravě nabídek, ve vyhledávání dat o firmách na českém trhu, drobných analýzách atp. Budete se tak velmi dobře orientovat v ekonomickém prostředí a byznysu ČR. Očekáváme schopnost komunikace po telefonu a e-mailu, vstřícné a milé vystupování, selský rozum, schopnost samostatně uvažovat a nebát se nových výzev.
Znalost ekonomie a aktuální ekonomické situace výhodou, nikoliv podmínkou.
Nabízíme možnost dobře placené dlouhodobé brigády v pražském Karlíně s respektem ke studijním nárazovým povinnostem, možnost stát se součástí pozitivního energického kolektivu a získání velmi cenných zkušeností a znalostí.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.