- 140 – 180 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Společnost zabývající se energetickým poradenstvím vyhlašuje výběrové přijme nové pracovníky na pozici Asistentka obchodního zástupce. Na tuto pozici přijememe 3 – 4 pracovníky.
Otázky & Odpovědi
Jedná se o strojovou, bezmyšlenkovitou práci v call-centru?
Nejsme call-centrum. Jsme firma poskytující služby spojené s dodávkami elektřiny a zemního plynu koncovým zákazníkům, tj. domácnostem a menším či středním podnikům a státní správě.
Budu obtěžovat lidi s prodáváním nepotřebných a zbytečně předražených nevýhodných produktů?
Rozhodně nebudete. Jedná se zejména o péči o stávající zákazníky firmy a sjednávání schůzek pro obchodní zástupce.
Bude počítač vytáčet jednoho klienta za druhým?
Pracovníci si telefonní čísla vytáčejí sami, nepoužíváme žádný automat, který vás nenechá vydechnout.
Budu pracovat pod tlakem?
Přátelský a mladý kolektiv je zárukou příjemného pracovního prostředí. Obzvláště u nových kolegů nemáme přehnané očekávání a snažíme se jim práci naopak zpříjemnit. Jako samozřejmost považujeme možnost kdykoliv se v pracovní době občerstvit nebo si připravit kávu či čaj.
Finanční odměny jsou téměř nedosažitelné a stejně si nevydělám více než základní mzdu?
Odměny k základní mzdě jsou snadno dosažitelné a získá je každý pracovitý člen týmu, těm úspěšnějším vždy tvoří odměny větší část mzdy než základní hodinová odměna.
Pokud se chcete stát součástí našeho týmu, prosíme o zaslání strukturovaného životopisu s fotkou. Vybrané kandidáty pozveme na vstupní pohovor, kde se navzájem poznáme.
Těšíme se na spolupráci!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?