- 190 – 220 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme vhodného pracovníka do administrativy cestovní kanceláře. Náplní práce je komunikace s klienty, vyřizování telefonátů, evidence došlé pošty, archivace dokumentů.
Preferujeme zájem o dlouhodobější spolupráci, minimálně do konce října.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám CV s fotografií.
Co od Vás očekáváme
Minimálně základní znalost AJ + další jazyk výhodou
Znalost práce na PC
Příjemný, upravený vzhled a vystupování
Spolehlivost
Co Vám nabízíme
100Kč/h čistého
Možnost dlouhodobé spolupráce, PO-PÁ 8–12h
Pracoviště v centru, přímo na metru A, B Můstek
Výplatu každý týden

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.