- 190 – 220 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Less Mess Storage – Mezinárodní společnost zabývající se pronájmem skladových prostor a prodejem obalového materiálu.
NÁPLŇ PRÁCE:
celkové zajištění chodu pobočky o víkendech
běžná administrativa na pobočce
vyřizování emailové korespondence
uzavírání obchodních smluv o pronájmu skladových prostor
prodej obalového materiálu
osobní a telefonický kontakt s klienty
Lokalita pracoviště: Pobočky Dejvice, Holešovice, Pankrác
POŽADUJEME:
student VŠ
zkušenost v administrativě
komunikační dovednosti
samostatnost
časovou flexibilitu (min 2× víkend v měsíci) + možnost přivýdělku v týdnu
obchodního ducha (prodej obalového materiálu na pobočce)
anj – min. komunikativní
základní znalosti v účetnictví výhodou
zodpovědný přístup k plnění úkolů
empatický, s respektem a úctou k ostatním
zvládat uživatelskou úroveň práce na PC
NABÍZÍME:
práce v malém přátelském kolektivu
zajímavé finanční ohodnocení od 2500 Kč/víkend + bonusy
možnost dlouhodobé spolupráce při studiu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.