- 160 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Nabízíme práci: Úklid školní a administrativní budovy v CENTRU BRNA na POŘÍČÍ.
Vaše náplň práce se bude spočívat v úklidu školních a administrativních prostor, počínaje kancelářemi, přes učebny, chodby až po toalety. Protože budete vytvářet příjemné prostředí pro studenty a zaměstnance školy, kteří do budovy docházejí po 8 hodině, bude tomu odpovídat i vaše pracovní doba. Výsledkem Vaší práce bude pečlivě uklizená škola a spokojený klient. Za dobré výsledky Vás čeká odpovídající odměna. K výkonu této práce potřebujete mít smysl pro pořádek a čistotu. Jestliže už teď víte, že je to přesně to co hledáte, neváhejte nás kontaktovat.
Pracovní doba: Po – Pá mezi 5:00 a 8:00hod.
Nástup: 1. 9. 2016
Počet volných míst: 5
Pracovně právní vztah: DPP
Podmínky: Spolehlivost a pečlivost je Vaší předností.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?