- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Philips is a diversified health and well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in Healthcare and Lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights. Philips offers a unique learning experience in a vibrant and exciting venture.
Your Challenge
You will participate in conducting a market research for Philips Health Tech. In close cooperation with manager, your challenge will be to plan, design and carry out Market Research for one of the Philips products. You will closely work with Philips Health Tech department to ensure the effective communication.
Your responsibilities
In order to achieve the objectives, you will need to design and conduct a field research in order to gain insight in the overall healthcare system and In-vitro Diagnostics market environment. The aim of the research is to assess the potential of this market segment for Philips’ Point-of-Care solution.
We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.
Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.