- Praha
- Reality Kašperský s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
* specialista vykonává čistě administrativní práce a je pravou rukou vedení společnosti- úzká komunikace s vedením společnosti a řešení situací
- osobní, telefonická a e-mailová komunikace s klientelou a pracovníky
- zpracování a zadávání dat do počítače
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- pro rychlejší zapracování vyžadujeme praxi v RK na pozici asistent/ka, manažer/ka, makléř/ka
- analytické a logické uvažování
- vysoké pracovní nasazení
- orientace na výsledek
- spolehlivost a pečlivost
- výborná znalost PC
Nabízíme:
- atraktivní uplatnění v renomované a prosperující společnosti s domácí i zahraniční klientelou
- exkluzivně vysoké finanční ohodnocení 35.000 Kč měsíčně (po 3 měsících 45.000 Kč)
- zkrácená pracovní doba na 5 až 6 hodin denně a to kdykoliv v době od 8 do 19 hod. (domluva)
- notebook s internetem a smartphone s neomezeným voláním i pro soukromé účely