Práce: Human Resources OPENING

lokalita: Praha zadavatel: Grafton Recruitment s.r.o.

Tato nabídka již není aktuální.

Podívejte se na aktuální nabídky:

Within our INTERNATIONAL HR TEAM, the role of HR specialist includes:

  • Being the first point of contact for all HR related queries
  • Support employee life cycle – onboarding, data and absence management, transfers and terminating employee paperwork etc.
  • Administer related documentation
  • Ensure the relevant HR database is up to date, accurate and complies with legislation
  • Invent and support continuous improvement of HR processeses

REQUIREMENTS:

  • fluent SPANISH with ENGLISH
  • hands on experience in HR field via direct HR tasks, administrative support of HR department or HR SSC .. for 1–3 years
  • Bachelor degree
  • being familiar w/ MS Excel, Word, PowerPoint and Outlook i.e. you can draw a graph, create and filter charts, put together a presentation and make sure that your outlook is not a mess
  • flexibility with hours and have proactive attitude

BENEFITS:
5 weeks of paid holiday
relocation package
life insurance
contribution towards pension insurance
employee shares

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×