Nákupčí

Česká Lípa
33.000 – 45.000 Kč

Co očekáváme od našeho nového kolegy?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru výhodou.
  • Praxe alespoň 2 roky na obdobné pozici výhodou.
  • Velmi dobrá uživatelská znalost PC (MS Office, Outlook).
  • Zkušenost s informačním systémem Navision (nebo podobným) výhodou.
  • AJ na komunikativní úrovni.
  • Samostatnost v rozhodování, vyzrálost a smysl pro zodpovědnost.
  • Velmi dobré komunikační dovednosti a schopnost vyjednávání a argumentace.
  • Schopnost improvizace, flexibilitu a kreativitu, tah na branku.
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.

Co u nás budete dělat?

  • Realizovat nákup zboží a služeb na základě interních požadavků a dle dodaných technických

a technologických specifikací.

  • Aktivně vyhledávat nové nebo alternativní dodavatele s ohledem na kvalitu, cenovou výhodnost a dodací podmínky.
  • Realizovat výběrová řízení s novými dodavateli.
  • Jednat s dodavateli – zajišťovat informace o produktech, cenách, dostupnosti a termínech dodání, obchodních podmínkách.
  • Analyzovat cenové nabídky, podmínky spolupráce a reportovat přímému nadřízenému.
  • Aktivně spolupracovat při řešení havárií nebo problémů týkajících dodávek zboží a služeb s oddělením konstrukce a montáže.
  • Aktivně navrhovat opatření ke snížení nákladů a skladových zásob společnosti.
  • Zodpovídat za reklamační řízení s dodavateli.
  • Udržovat aktuální data v informačním systému (seznam dodavatelů, ceny, položky, dodací podmínky).

Co pro Vás máme my?

  • Perspektivní a zajímavou práci ve stabilní, dynamické české společnosti.
  • Kontakt s nejnovějšími technologickými novinkami.
  • Motivující finanční ohodnocení v návaznosti na související profesní praxi + po zaučení bonusy dle plnění projektů a osobních cílů.
  • Moderní vybavení pracoviště.
  • Pružná pracovní doba s možností občasného home office.
  • Systém talent managementu, který Vám umožní se rozvíjet jak profesně, tak osobně.
  • Pravidelná odborná školení potřebná k výkonu práce.
  • Firemní jazykové vzdělávání.
  • Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (firemní sportovní a kulturní akce pro zaměstnance i rodinné příslušníky, finanční i nefinanční benefity – pastelkovné, narození dítěte, dárci krve, pracovní výročí atd.).

První kontakt emailem.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

aktuální talent management kulturní zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT