Správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na odboru strategického rozvoje kraje

Olomouc
26.600 – 37.170 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Olomoucký kraj hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

na místo: správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na odboru strategického rozvoje kraje (pracovní poměr na dobu neurčitou) charakteristika vykonávané práce: správa informačních a komunikačních technologií (infrastruktura, databáze, síťové prostředí, programové vybavení a aplikace), komunikace s obcemi a externími poskytovateli dat, spolupráce s dodavatelskými firmami, metodická činnost v oblasti poskytování údajů do DTM Olomouckého kraje.

místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:

  • dosažené vzdělání VŠ obor vzdělání: technické nebo přírodovědné vzdělání (geoinformatika, geodezie, geografie) výhodou
  • znalosti oboru: geografické informační systémy, správa geoprostorových dat, zákon o krajích praxe ve veřejné správě výhodou,
  • praxe v oboru: v posledních 3 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina) výhodou
  • další požadované dovednosti:
  • uživatelská znalost PC (MS Office, GIS/CAD programy)
  • ŘP sk. B
  • samostatnost
  • komunikativnost
  • smysl pro týmovou práci
  • schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na Odboru strategického rozvoje kraje Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:

Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 9. 2. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník – vedoucí oddělení: Ing. Mgr. Eva Sztwioroková
telefon: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes odpovědní formulář
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve

Předpoklady:
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Vodohospodářská společnost Olomouc, a.s. | Vodohospodářská společnost… | Olomouc Olomouc
  • 50 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
PROMONO s.r.o. | PROMONO s.r.o. | Rudíkov Rudíkov
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
JaroNet - services s.r.o. | JaroNet - services s.r.o. | Jaroměřice nad Rokytnou Jaroměřice nad Rokytnou
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
JaroNet - services s.r.o. | JaroNet - services s.r.o. | Jaroměřice nad Rokytnou Jaroměřice nad Rokytnou
  • od 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
Dušan Švonja | Dušan Švonja | Třebíč Třebíč
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
Dajpr s.r.o. | Dajpr s.r.o. | Nové Syrovice Nové Syrovice
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
Blanka Dohnalová | Blanka Dohnalová | Náměšť nad Oslavou Náměšť nad Oslavou
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
OKNOLAND s.r.o. | OKNOLAND s.r.o. | Třebíč Třebíč
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
Rolnická společnost Lesonice a.s. | Rolnická společnost Lesonice… | Lesonice, Třebíč Lesonice, Třebíč
  • 28 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
Základní škola a mateřská škola Opatov, okres Třebíč, příspěvková organizace | Základní škola a mateřská… | Opatov, Třebíč Opatov, Třebíč
  • 32 820 – 42 780 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
GUMOTEX Automotive Třebíč, s.r.o. | GUMOTEX Automotive Třebíč, s… | Třebíč Třebíč
  • 24 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
Šetři světlem s.r.o. | Šetři světlem s.r.o. | Třebíč Třebíč
  • od 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
CHP engineering s.r.o. | CHP engineering s.r.o. | Jaroměřice nad Rokytnou Jaroměřice nad Rokytnou
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
Jiří Fedra | Jiří Fedra | Jemnice Jemnice
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
H. R. G. spol. s r.o. | H. R. G. spol. s r.o. | Litomyšl Litomyšl
  • 21 300 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 10. ledna
KÖNIGFRANKSTAHL, s.r.o. | KÖNIGFRANKSTAHL, s.r.o. | Modletice Modletice
  • 34 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. února
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Opava Opava
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. ledna
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Kopřivnice Kopřivnice
  • 80 000 – 110 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. února
Chovtrans spol. s r.o. | Chovtrans spol. s r.o. | Ostrava Ostrava
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 7. února
Finservice CZ s.r.o. | Finservice CZ s.r.o. | Valašské Klobouky Valašské Klobouky
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 7. února

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT