- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: minimálně SŠ; uživatelskou práci na PC -MS Office na úrovni „pokročilý“; velmi dobré komunikační schopnosti; občanskou bezúhonnost; řidičský průkaz skupiny B- aktivní řidič; spolehlivost, pečlivost, samostatnost a odpovědnost.
Náplň páce: vedení agendy rekreačního zařízení; vedení agendy veřejných zakázek malého rozsahu prostřednictvím elektronického tržiště NEN; vedení evidence přijatých faktur; vedení komplexního zásobování materiálem včt. vyhotovení objednávek; uveřejňování smluv a objednávek v registru smluv; příprava podkladů pro zpracování účetnictví.
Místem výkonu práce je Katastrální úřad pro Jihočeský kraj, Lidická tř. 124/11, České Budějovice.
Nabízíme: zajímavou, samostatnou práci, odměňování v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, v závislosti na délce dosažené praxe a vzdělání, zařazení do 9. platové třídy; systém zaměstnaneckých a sociálních výhod (5 týdnů dovolené, FKSP, příspěvek na stravování, sick days); možnost odborného růstu.
Termín nástupu: 1. srpna 2022 případně dle dohody.
Strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete v termínu do 30. června 2022 v elektronické podobě na adresu e-mail přes nebo v listinné podobě na adresu služebního úřadu Katastrální úřad pro Jihočeský kraj, Lidická tř. 124/11, 370 86 České Budějovice. Bližší informace poskytne Bc. Hana Lembergerová, personalistka, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?