- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Do našeho pracovního kolektivu hledáme kolegu/kolegyni na pracovní pozici Servisní technik/technička pro tisková řešení. Jsme stabilní česká firma s působností více jak 30 let na trhu a poskytujeme komplexní služby zahrnující vývoj software, ICT služby a tisková řešení.
Jaká bude Vaše pracovní náplň? Instalace, servis a údržba tiskových zařízení; podpora a implementace tiskových řešení a souvisejícího software v IT prostředí zákazníka; administrace servisního software pro podporu a správu tisku; podpora servisního týmu při napojení multifunkčních zařízení do síťového prostředí zákazníka (Active Directory, DMS, Digitální archiv, ESSL, skenování a oběh dokumentů); odborné poradenství, školení personálu zákazníka; podpora obchodního týmu při nabídkovém procesu; dodávky spotřebního materiálu; denní cestování za zákazníky v rámci regionu; systematické odborné vzdělávání a práce na osobním odborném růstu.
Co požadujeme? Ukončené vzdělání SŠ/VŠ technického směru; pozitivní vztah k tiskovým a IT technologiím; znalost PC, MS Office, základní znalost tiskových řešení, základní znalost TCP/IP sítí; ŘP B, komunikační a organizační schopnosti, flexibilitu, asertivitu, přesnost, zodpovědnost, trestní bezúhonnost.
Co u nás najdete? + týden placeného volna; stravenkový paušál; služební vozidlo; telefon; notebook; příjemné pracovní prostředí; možnost profesního růstu a odborného vzdělávání; prostor pro uplatnění Vašich technických znalostí; odborné zaškolení; parkování v areálu firmy.
Nástup: možný ihned nebo dle dohody.
Místo výkonu pracovní pozice: České Budějovice.
Kontakt: Petra Dvořáková- zobrazit tel. číslo , e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?