- 37 000 – 43 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Chrudim
Conviu.com je počtem osob menší, ale v oblasti ecommerce významná společnost poskytující nástroj pro e-shopy – úpravu dat (od dodavatelů, pro inzerci), automatický bidding, automatickou cenotvorbu, překladač atd. Poskytujeme také služby v oblasti online marketingu.
Náplň práce: S námi se budete podílet na rozvoji našeho nástroje Conviu.com, který využívají i největší e shopy v ČR a zahraničí.
Spolupráce s marketingovými agenturami a e-shopy v oblasti technické podpory a konzultací.
Editace dat, především XML souborů, v našem nástroji Conviu. Správa jednotlivých modulů našeho nástroje. E-mailová/telefonická zákaznická podpora. Školení a účast na veletrhu. Spolupráce s kolegy z marketingového a IT oddělení. Specifikace nových funkčností jednotlivých modulů Conviu.
Koho a s jakými dovednostmi hledáme? Důležité je analytické myšlení. Ochota učit se a testovat nové věci. Víte, jak vypadá XML feed a máte alespoň základní přehled v oblasti online marketingu. Pokud nemáte zkušenosti s Conviu, nevadí. Výhodou je pokročilá znalost Excelu, znalost principů programování, zájem o online marketing, znalost Google Analytics, prostředí e-shopů.
Možnost zkráceného úvazku.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Další vzdělávání dle potřeby a zájmu. Stravenkový paušál Home-office dle dohody. Práce v ve firmě rodinného typu, neformální prostředí. Firemní notebook, telefon s datovým tarifem a neomezeným voláním.
První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle nebo na e-mailové adrese.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?