Asistent/asistentka soudce/soudkyně trestního úseku

Olomouc
26.730 – 39.420 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Vrchní soud v Olomouci hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Předseda Vrchního soudu v Olomouci vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa asistenta/asistentky soudce/soudkyně trestního úseku.

Požadavek:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo na vysoké škole v České republice
  • bezúhonnost

Přílohou přihlášky bude:

  • strukturovaný profesní životopis uchazeče,
  • motivační dopis,
  • ověřené doklady o ukončení studia na právnické fakultě (§ 55 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, ve znění pozdějších předpisů), a o dosažení akademického titulu, vědecké nebo vědecko-pedagogické hodnosti,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší dvou měsíců

Přihlášky zasílejte na adresu:
Vrchní soud v Olomouci

  • personální oddělení

Masarykova třída 609/1
779 00 Olomouc

Termín pro podání přihlášky: do 15. 7. 2022 včetně (rozhoduje datum poštovního razítka); přihlášky s pozdějším datem nebudou do výběrového řízení zahrnuty.

Informace o průběhu výběrového řízení:
1.Etapa
Posouzení úplnosti a obsahu doručené přihlášky (kromě výpisu z rejstříku trestů, pokud bude předložen až u ústního pohovoru). Je-li z přihlášky zřejmé, že uchazeč nesplňuje kteroukoli ze stanovených podmínek, bude z účasti na výběrovém řízení vyřazen.
2.Etapa
Přijímací pohovor před komisí sestavenou předsedou vrchního soudu. Může být přijat jen takový uchazeč, jehož přijetí do pracovního poměru navrhne soudce, kterému má být přidělen. O výsledku výběrového řízení bude uchazeč písemně předsedou soudu vyrozuměn (ve lhůtě do deseti dnů). Rozhodnutí o přijetí nebo nepřijetí uchazeče na místo asistenta/asistentky soudce je konečné a nelze proti němu podat opravný prostředek.

Předseda vrchního soudu si vyhrazuje možnost zrušit vyhlášené výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a současně možnost nevybrat žádného z uchazečů.

Pracovní poměr asistenta/asistentky se zakládá jmenováním.

Tato nabídka není návrhem na uzavření smlouvy o pracovním poměru a nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

nabídka