Správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na odboru strategického rozvoje kraje

Olomouc
26.600 – 37.170 Kč
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Olomoucký kraj hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Charakteristika vykonávané práce: správa informačních a komunikačních technologií (infrastruktura, databáze, síťové prostředí, programové vybavení
a aplikace), komunikace s obcemi a externími poskytovateli dat, spolupráce
s dodavatelskými firmami, metodická činnost v oblasti poskytování údajů
do DTM Olomouckého kraje
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:

  • dosažené vzdělání – VŠ
  • obor vzdělání – technické nebo přírodovědné vzdělání (geoinformatika, geodezie, geografie) výhodou
  • znalosti oboru – geografické informační systémy, správa geoprostorových dat, zákon o krajích
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • praxe v oboru v posledních 3 letech výhodou
  • jazykové znalosti – cizí jazyk (angličtina) výhodou
  • další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office, GIS/CAD programy), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: správce DTM oddělení prostorových dat a systémů na Odboru strategického rozvoje kraje Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 7. 6. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník – vedoucí oddělení: Ing. Mgr. Eva Sztwioroková
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:

  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53Q5K9–0.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. srpna
Morea trade, s.r.o. | Morea trade, s.r.o. | Strážnice Strážnice
  • 27 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. května
Pavel Nikl - pekařství | Pavel Nikl - pekařství | Vracov Vracov
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. května
Coffee master s.r.o. | Coffee master s.r.o. | Hodonín Hodonín
  • 34 000 – 37 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. května
J.A.M. 663 s.r.o. | J.A.M. 663 s.r.o. | Hovorany Hovorany
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. května
NOVÁK - papír, s.r.o. | NOVÁK - papír, s.r.o. | Peruc Peruc
  • 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 6. června

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.