- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní náplň: správa a evidence výpočetní techniky; tvorba uživatelské i systémové dokumentace a její udržování v aktualizovaném stavu; správa uživatelských oprávnění; školení uživatelů; konfigurace pracovních stanic, schopnost diagnostikovat a odstranit vzniklé poruchy na straně uživatele; instalace a reinstalace operačních systémů a ovladačů osobních počítačů, notebooků, serverů; instalace běžných kancelářských aplikací, instalace a konfigurace antivirových ochran; administrace a konfigurace běžných serverových aplikací; sledování dostupnosti a zabezpečení sítě, analýza problémů sítě; práce s hardware: opravy a rozšiřovaní stávajícího počítačového vybavení; bezpečnost provozovaných systémů; zálohování, správa a zabezpečení dat; monitoring funkčnosti systémů; analýza a odstraňování problémů; odpovědnost za rozvoj příslušných systémů; odpovědnost za tvorbu nabídkových kalkulací a participace na projektech.
Požadujeme: zkušenost se správou počítačů a uživatelů (MS Active Directory); orientaci v síťové problematice; znalost administrace OS Windows; znalost TPC/IP; zkušenost s VMWare, MS SQL.
Oceníme znalosti: Kerio Connect (není podmínkou).
Nabízíme: zázemí stabilní české společnosti; příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu v centru Českých Budějovic; atraktivní a dlouhodobě perspektivní pracovní náplň; zaškolení, možnost profesního růstu; systém firemního vzdělávání vč. jazykových kurzů; práci s využitím moderních technologií; mimopracovní aktivity; firemní akce; motivující systém odměňování (fixní mzda + výkonnostní složka + odměny z projektů); výše mzdy podle praxe (od zkušební lhůty až k individuální výši podle výkonnosti po zapracování a včetně odměn nebo zvláštních prémií).
Zaměstnanecké výhody: flexibilní začátek a konec pracovní doby, příspěvek na stravování, mimopracovní aktivity a firemní akce, bonusový systém odměňování.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?