Rada, odborný rada oddělení právního a kontrolního č. 101102/ID 30015033

Olomouc
22.980 – 33.790 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

Veškeré informace a podmínky výběrového řízení naleznete na stránkách https://www.khsolc.cz/o-nas/personalni-zdroje/vyberove-rizeni-dle-statni-sluzby

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 30. dubna 2022, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Krajská hygienická stanice Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci, Wolkerova 74/6, 779 00 Olomouc, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu: e-mail přes odpovědní formulář nebo prostřednictvím datové schránky IDDS: 7zyai4b. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo rada, odborný rada oddělení právního a kontrolního.“

  • požadavek na odborné zaměření vzdělání – vysokoškolské vzdělání se zaměřením na právo získané v bakalářském nebo magisterském studijním programu;

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující odborné, kontrolní a další činnosti:

  • Provádí dle pokynů nadřízeného v rámci celé KHS kontrolní činnost vůči zaměstnancům KHS. Provádí analýzu výsledků kontrol a následně navrhuje způsoby řešení – nápravy – zjištěných nedostatků.
  • Připravuje dle pokynů nadřízeného podklady pro tvorbu dokumentů vydaných v rámci vnitřního řízení vedoucím správního úřadu – služební předpisy, závazné pokyny ředitele KHS, apod.
  • Provádí dle pokynů nadřízeného konzultační, poradenské a metodické činnosti oddělení právního a kontrolního ve věci správních řízení, přestupkových řízení a ve věci provádění kontrolních činností zaměstnanců sekce ochrany a podpory veřejného zdraví ve vazbě na zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů.
  • Vede přestupková řízení v oblasti porušování mimořádných opatření v oblasti ochrany veřejného zdraví.
  • Dle pokynů nadřízeného koordinuje a usměrňuje provádění státního zdravotního dozoru a kontrol v jednotlivých oblastech ochrany veřejného zdraví, a to v rozsahu dané odbornosti – tedy legislativní rámec (2.24–11.05).
  • Dle pokynů nadřízeného zpracovává a aktualizuje vzorové dokumenty pro odbornou činnost a zabezpečuje aktualizaci právních předpisů, informuje zaměstnance o nových či aktualizovaných předpisech vydaných ve Sbírce zákonů ČR.
  • Dle pokynů nadřízeného provádí právní konzultace, písemné i ústní, při poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Poskytuje dle tohoto zákona informace týkající se činnosti oddělení právního a kontrolního.
  • V rozsahu výše uvedených činností vzdělává ostatní zaměstnance správního úřadu formou přednášek, seminářů, prezentací a vzorů, a to dle pokynů nadřízeného.
  • Je členem komisí zřizovaných správním úřadem, kde je podmínkou vzdělání v oboru práva.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT