- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Pracovní poměr na dobu určitou po dobu rodičovské dovolené.
Náplň práce: vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek nebo stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů včetně případného řešení věcně a právně složitých případů; vypracovávání smluv; zajišťování právních auditů všech úkonů právní povahy pro Územní pracoviště, včetně Odloučených pracovišť; specializovaná odborná činnost v oblasti majetkoprávní a restituční; metodická činnost v oblasti majetkoprávní; komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek za používání různých druhů zadávacího řízení; zpracovávání návrhů podání k soudům, správním úřadům a jiným orgánům; zajišťování auditu smluv veřejných zakázek malého rozsahu; členství v komisích, pracovních skupinách a poradních orgánech.
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo a právní věda; vysokou odbornost a profesionalitu; výbornou znalost občanského práva a právních předpisů upravujících činnost Úřadu (např. zákon č. 219/2000 Sb., zákon č. 201/2002 Sb., zákon č. 134/2016 Sb.); samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost, loajalitu. Vhodné i pro absolventy (diplom při nástupu do pracovního poměru nutný). Zkušenosti ve státní správě nebo samosprávě v oblasti majetkoprávní výhodou. Státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru. Splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Při nástupu do pracovního poměru požadujeme čistý výpis z rejstříku trestů. Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič.
Požadujeme zaslání životopisu s průběhem praxe, motivační dopis, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům, kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu nejpozději do 24.4.2022 (předmět e-mailu nebo dopisu: VŘ PA).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?