Možnosti předplacených služeb

15. října 2024
Chcete mít jistotu výhodné ceny inzerce i při dalším nákupu? Zjistěte, jak vám fixace ceny ušetří peníze a jaké jsou možnosti prodloužení platnosti služeb, pokud je nestihnete využít. Přečtěte si vše, co potřebujete vědět o platnosti inzerce a jak získat více za méně!

Jaká je platnost služeb?

Zakoupenou inzerci je zapotřebí využít do jednoho roku od nákupu. V případě, že by do konce platnosti nebyly všechny služby využity, je možné na základě individuální dohody zajistit převedení služeb do dalšího období.

Jiná situace nastává u fixace ceny - V případě dokupu inzerátů v průběhu jednoho roku (v rámci fixace ceny = v případě jednorázového zakoupení alespoň 80 ks inzerce, je následující dokup ve zbytku roku realizován za jednotkovou cenu balíčku z předchozí objednávky ) nedochází k prodloužení doby původní platnosti využívání reklamního prostoru. Např. balíček 80 ks zakoupený v lednu bude mít platnost do ledna následujícího roku. Pokud však v daném roce bude realizován dokup inzerce – např. v listopadu bude dokoupeno 10 ks inzerce, bude platnost dokoupeného balíčku stejná jako u prvotního balíčku, tedy do ledna následujícího roku. 

 

Co je to fixace ceny?

V případě jednorázového zakoupení alespoň 80 ks inzerce (či více), je následující dokup ve zbytku roku realizován za jednotkovou cenu balíčku z předchozí objednávky. 

Př. Standardní cena 1 inzerátu pro rok 2024 činí 3 590 Kč. Při zakoupení balíčku s 80 ks inzerce vychází 1 inzerát na 1 000 Kč. To znamená, že pokud bude realizována následující objednávka s dokupem např. 10 inzerátů, výsledná cena činí 10 000 Kč místo standardní ceny 23 990 Kč.

Př. Pokud však jako další bude zakoupen balíček vyšší než 80 ks, např. se 120 ks inzerce, bude účtována výhodná cena balíčku 95 990 Kč, přičemž díky tomuto balíčku bude následně dokupovaná inzerce za jednotkovou cenu 800 Kč.


 

Specialistka na vzdělávání a interní komunikaci s více než 15letou praxí. Ve firmách napříč obory nastavovala rozvojové programy, vedla školící týmy a podílela se na budování efektivního interního prostředí. V současnosti se věnuje HR a marketingové podpoře v JenPráce.cz.

Michaelin LinkedIn
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT