O nás
Jsem ředitel sociálních firem Kolibřík CSR, leader outsourcingu back office a klientských center v oblasti sociálních firem. Nabízíme důstojnou práci lidem s nejrůznějším zdravotním omezením v administrativě a zákaznickém servisu v oblasti bankovnictví, pojišťovnictví, logistiky či IT podpory. Hendikep pro nás není překážkou, naopak u nás umíme práci přizpůsobit specifickým potřebám zaměstnanců.
Jaká bude náplň práce:
- Vyřizování e-mailu
- běžná asistentská agenda
- posílání plateb
- zařizování schůzek
- vyžízení zadaných úkolů
Co očekáváme a požadujeme:
- Flexibilitu
- preciznost
- spolehlivost
- středoškolské vzdělání
- zákaldní znalost pc (word, exel, powerpoint)
- přiložená fotka v životopisu výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- finanční ohodnocení dohodou
- do započítaní odpracovaných hodin bude uvedená i cesta
- úvazek 16 hodin týdně