- 155 – 165 Kč / hod
- Brigáda
Dobrý den, jsem obchodní zástupce a hledám pro sebe telefonistku na sjednávání schůzek s klienty, zapisování do tabulek a do kalendáře, vyřizování úkolů. Práce je v rámci skupiny Generali České pojišťovny.
Co budu dělat ?
Volat, volat a volat. Dostanu seznam klientů s úkoly, obvolám je, výsledek zapíšu do tabulek s příslušnou administrativou a případné schůzky do kalendáře.
Co je potřeba ?
Do telefonu musím být maximálně příjemný, v rámci možnosti, za každé situace – to neznamená, že budu jako sluníčko, které vraždí pozitivitou – jde o to, že když na mě bude někdo nepříjemný, například padnou sprostá slova a osobní útoky, tak já si zachovám neutrální postoj, neopětuji palbu a ukončuji hovor – zanadávat si můžu potom sám pro sebe.
Musím být schopný ukončit hovor, pakliže nikam nevede – je hezké si s někým popovídat ale čas jsou peníze, pořád je to práce, takže by hovor o dramatických příbězích ze života neměl trvat moc dlouho.
Je potřeba se naučit reagovat na základní námitky klientů a naučit se něco o produktech, které nabízím, abych byl schopný odpovídat přesně a včas.
Nemohu si dovolit sdělovat citlivé nebo jiné příliš osobní údaje po telefonu – nevíme kdo je na druhé straně telefonu, klient mohl dát SIM někomu jinému během toho co jsme se viděli naposledy, případně se stihl rozvést atd… – samozřejmě existují jisté způsoby ověření klienta, po kterých lze informace sdělovat.
Žádný aktivní prodej po telefonu, jde o volání formou nabídky služeb / produktů, které končí sjednanou schůzkou / předáním kontaktu / s klientovým nezájmem. Žádný nátlak, přemlouvání, neustálé volání, obtěžování atd…
Jedná se o volání na kmenové kontakty (mají se mnou smlouvu), teplé kontakty (mají smlouvu) a studené kontakty (nový klient).
Hledám ideálně někoho z Ústeckého nebo Libereckého kraje, není podmínkou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?