- Brno
- Adam Bartel
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Dobrý den, jsem obchodní zástupce a hledám pro sebe telefonistku na sjednávání schůzek s klienty, zapisování do tabulek a do kalendáře, vyřizování úkolů. Práce je v rámci skupiny Generali České pojišťovny.Co budu dělat ?
Volat, volat a volat. Dostanu seznam klientů s úkoly, obvolám je, výsledek zapíšu do tabulek s příslušnou administrativou a případné schůzky do kalendáře.
Co musím splňovat ?
- Denní aktivita, je potřeba volat každý den.
- Nutnost každodenní práce s lidmi – neexistuje den, kde by byla jen administrativa, volání je priorita.
- Pevné nervy, občas jsou potřeba – když se klient špatně vyspí a pošle Vás někam.
- Spolehlivost a upřímnost – potřebuji vědět, zda zrovna voláte, mít jistotu, že tam voláte atd..
- Ochota a chuť učit se – musím vědět, co lidem nabízím a co lidé mají uzavřené, stačí mi základní povědomí o co se jedná.
- Obchodní duch – pořád se jedná o obchod, potřebuji uzavírat smlouvy.
- Slušné vystupování a komunikace – musím se umět chovat do telefonu.
- Znalost technologií – vím jak funguje e-mail, jak se někde registrovat přes Google a tak nějak vím kde co najdu +/-.
- Znalost práce v tabulkách Google, případně v Excel tabulkách – práce je v Google Sheets, což je podobné Excelu
- Znalost Českého jazyka – při psaní SMS například.
- Tarif, neomezené volání a SMS do všech sítí – nezbytnost, kterou zaplatím.
- Notebook, PC nebo tablet – případně stačí chytrý telefon, pokud v něm umíte s Google tabulkou (zmenšené a méně přehledné) a s Google kalendářem.
- Zkušenosti v oboru výhodou.
- Zkušenosti s telefonováním velkou výhodou.
Co je potřeba ?
Do telefonu musím být maximálně příjemný, v rámci možnosti, za každé situace – to neznamená, že budu jako sluníčko, které vraždí pozitivitou – jde o to, že když na mě bude někdo nepříjemný, například padnou sprostá slova a osobní útoky, tak já si zachovám neutrální postoj, neopětuji palbu a ukončuji hovor – zanadávat si můžu potom sám pro sebe.
Musím být schopný ukončit hovor, pakliže nikam nevede – je hezké si s někým popovídat ale čas jsou peníze, pořád je to práce, takže by hovor o dramatických příbězích ze života neměl trvat moc dlouho.
Je potřeba se naučit reagovat na základní námitky klientů a naučit se něco o produktech, které nabízím, abych byl schopný odpovídat přesně a včas.
Nemohu si dovolit sdělovat citlivé nebo jiné příliš osobní údaje po telefonu – nevíme kdo je na druhé straně telefonu, klient mohl dát SIM někomu jinému během toho co jsme se viděli naposledy, případně se stihl rozvést atd… – samozřejmě existují jisté způsoby ověření klienta, po kterých lze informace sdělovat.
Žádný aktivní prodej po telefonu, jde o volání formou nabídky služeb / produktů, které končí sjednanou schůzkou / předáním kontaktu / s klientovým nezájmem. Žádný nátlak, přemlouvání, neustálé volání, obtěžování atd…
Jedná se o volání na kmenové kontakty (mají se mnou smlouvu), teplé kontakty (mají smlouvu) a studené kontakty (nový klient).
Co získám ?
- Příspěvek na tarif ve výši 500 Kč / měsíc.
- Zaškolení a poskytnutí materiálů ke studiu v oboru pojišťovnictví a financí.
- Odměňování formou provize za obchod.
- Přidělené kontakty, teplé, kmenové i studené.
- Výdělek odpovídá výkonu.
- Možnost řízení svého času.
- Práce z domova.
- Voláte kdy chcete v rozmezí od 8:00 do 18:00, poté jedině na žádost klienta.
- Peníze hotově nebo na účet, vždy k určenému dni v měsíci.
- Vhodné pro zdravotně postižené, studenty, maminky na mateřské.
Hledám ideálně někoho z Ústeckého nebo Libereckého kraje, není podmínkou.