Inzerce práce na Facebooku – oslovte kandidáty na sociálních sítích
Využijte potenciálu sociální sítě Facebook, která umožní aktivní sdílení vaší pracovní nabídky a rozšíří možnost dosahu inzerátu k těm správným kandidátům.
Oslovte i uchazeče, kteří nenavštíví přímo portál JenPráce.cz, ale tráví čas na sociálních sítích
Naše služba propagace na Facebooku zajistí, že váš inzerát bude vidět na našich stránkách JenPráce.cz a Práce a Brigády, kde osloví více než 850 tisíc sledujících. Díky našim dlouholetým zkušenostem umíme vhodně zacílit inzerát na relevantní skupinu zájemců, což až 4x zvýší šance na nalezení nového pracovníka.
Vaše nabídka práce bude sponzorovaná a propagovaná po dobu 7 dní, během nichž sledujeme a optimalizujeme její dosah, abychom zajistili maximální potenciál zobrazení. Poté se nabídka volně šíří mezi sledujícími, kteří zvyšují její dosah lajkováním, komentováním nebo sdílením.
Proč si vybrat právě propagaci na Facebooku?
7denní cílená propagace na kandidáty v daném oboru osloví zájemce z oboru
Přes 850 tisíc sledujících si může zobrazit vaši nabídku práce
4x větší šance na nalezení nového kolegy
I po skončení propagace zůstane příspěvek s nabídkou práce stále viditelný
Kde se zobrazí vaše pracovní nabídka?
Inzerát bude umístěn na facebookovou stránku JenPráce.cz a do skupiny Práce a Brigády, kterou spravuje náš portál.
Nejčastější dotazy
Co se stane s inzerátem po ukončení 7denní propagace?
Příspěvek zůstane stále viditelný a je možné jej sdílet i komentovat.
Jak může zájemce zareagovat na nabídku práce?
Příspěvek je interaktivní - stačí kliknout na část textu nebo ilustrativní fotku a uchazeč se přenese na detail pracovní nabídky, odkud na ni může snadno zareagovat přes odpovědní formulář.
Jak je to s komentáři u nabídky práce na Facebooku?
Náš facebookový správce se postará o reakce na komentáře k vaší nabídce práce. Zájemce a dotazující nasměruje na zaslání žádosti přes odpovědní formulář, nevhodné reakce skryje.
Musím dodat text nebo fotku k příspěvku?
Text vytvoříme na základě vašeho inzerátu, na který příspěvek bude posléze odkazovat. Fotografii zvolíme z veřejně dostupné databáze tak, aby co nejvíce odpovídala charakteru vaší inzerované pozice. Pokud však máte vlastní fotografii, můžete ji nahrát přes náborové rozhraní JenHunter a následně ji vložíme na Facebook k pracovní nabídce.