Práce: ZÁKAZNICKÝ SERVIS S AJ - junior/senior

lokalita: Olomouc zadavatel: Grafton Recruitment s.r.o.

Tato nabídka již není aktuální.

Podívejte se na aktuální nabídky:

Rádi byste nastartovali svou kariéru, obohatili Vaše znalosti a využívali v zaměstnání angličtinu či francouzštinu? Láká Vás rychlý posun po profesní dráze?
Zde příležitost na pozici ZÁKAZNICKÝ SERVIS S AJ.

Náplň práce Referanta:

  • Zpracovává a koordinuje zakázky – koordinuje a řídí včasné termíny dodání
  • Eviduje a zpracovává objednávky od zákazníků v IT systému
  • Jedná se zákazníky – poskytuje informace o dostupnosti výrobků a dodacích lhůtách
  • Zajišťuje požadavky na dodání produktů a náhradních dílů
  • komunikuje napříč mezi zákazníky a zaměstnanci společnosti
  • zpracovává reporty

Požadavky:

  • Min. SŠ technického nebo ekonomického směru
  • Znalost technologických postupů výhodou
  • Technické povědomí a základy strojírenství výhodou
  • Znalost MS Office – především excel
  • Aktivní znalost anglického jazyka, francouzský jazyk výhodou
  • Povědomí o procesech logistiky, či zákaznického servisu výhodou
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • Excell

Benefity:

  • 25 dní dovolené
  • Příspěvek na stravu.
  • Možnost karierního postupu.
  • Podíl na plnění společnosti formou mimořádných odměn.
  • Nástupní mzda se postupně navyšuje.

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×