- Praha
- SPeady trans s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Do našeho mladého kolektivu na pobočku v Praze 2 hledáme na pozici Office assistant člověka, který se může už dnes pochlubit skvělými výsledky ve svých dosavadních aktivitách a který chce získat zkušenosti ve vedení chodu nové pobočky společnosti! Pokud si Vás vybereme, stanete se pevným bodem pro vedení společnosti. Budete mít důvěru, a budete kompetentní ke komunikaci se zákazníky.Náplň práce:
- zodpovědnost za chod pobočky společnosti v lokalitě Praha 2
- telefonická, e-mailová i osobní komunikace s klienty
- vedení obchodních schůzek s klienty, zodpovědnost za zpracování podkladů pro schůzky a zpracování dat (reporting)
- zpracování příchozí a odchozí pošty
- práce s interními systémy
Požadujeme:
- VŠ nebo SŠ vzdělání (vhodné pro absolventy i studenty)
- komunikativnost, organizační a prezentační dovednosti
- pečlivost, zodpovědný přístup, loajálnost
- zdravý selský rozum a iniciativu
- schopnost pracovat samostatně, udržovat pořádek a přehled
- výbornou znalost AJ, RJ vítáme
- znalost práce na PC na dobré uživatelské úrovni
- časovou flexibilitu – plánování směn 2–3 dny v týdnu v systému krátký/dlouhý denně PO -PÁ 8:00–16:00 hod.
Nabízíme:
- zajímavou administrativní práci na DPP
- nástup – ihned
- možnost získání praxe v oblasti chodu pobočky společnosti
- mzdu 100 Kč/hod
V případě, že Vás nabídka zaujala, pošlete prosím Váš strukturovaný životopis na uvedený e-mail a nezapomeňte uvést telefonní kontakt. Pouze vybrané kandidáty budeme kontaktovat.