Zásady, díky kterým nebudete po celý den ve stresu!

Prožíváte v práci nebo ve škole velký nátlak a jste celé dny „nesví“? Když budete dodržovat následující zásady, které jsme pro vás sestavili, určitě budete po celý den odolnější vůči stresu a budete se cítit lépe!

Nezamačkávejte budík!

Jestli jste každé ráno zvyklí na smlouvání s budíkem, nyní na to zapomeňte. Nastavte si čas zvonění budíku tak, abyste ho každý den mohli dodržovat. Jak se říká, ráno je nejdůležitější částí dne, takže žádné odbývání snídaně! V klídku si ji připravte a najezte se, ale nepřežeňte to s jídlem, byli byste jinak ospalí.

Sportujte a odpočívejte

Jistě se vám tělo odmění, když sportem vyplavíte endorfiny a s nimi i stresovou energii. Pokud na sport nejste zvyklí, začínejte hezky pozvolna a ujistěte se, že cvičíte tak, jak máte nebo si pro začátek zařiďte svého trenéra. Kdyby jste cvik dělali špatně, mohli byste z toho mít vážně zdravotní problémy. Nezničte se. Nemusíte se pouštět do ničeho složitého, i jóga vám pomůže k tomu, abyste se okamžitě cítili lépe.

Nepřehánějte to s kofeinem a nikotinem

Všeho s mírou. Myslete na to, že odpolední káva na vás působí ještě ve večerních hodinách a cigareta, kterou kouříte na uklidnění se pro vás může stát stresujícím činitelem, protože bez ní neuděláte ani ránu. Vzpomeňte si i na vaší poslední kocovinu, která vás celý den při nejmenším zpomalovala a nebyli jste schopni se na nic soustředit.

Publikováno: 16. 1. 2015

Komentáře ke článku

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×