- Cheb
- INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:
ManpowerGroup s.r.o.Co od Vás očekáváme:
Máte nějaké zkušenosti s vedením zákaznického servisu, či logistického oddělení? Můžete nabídnout znalosti ohledně projektového managementu a silné komunikační dovednosti? Už jste někdy slyšel/a o mezinárodních přepravách a víte co je to Supply chain a jaké jsou dopravní požadavky v rámci mezinárodního FMCG?
Popis pozice:
Vítěz tohoto výběrového řízení bude zodpovědný za zlepšování procesů zákaznického servisu s cílem zajistit snížení nákladů a zvýšení účinnosti v rámci daných povinností. Budete aktivní prvek mezi zákazníky, pobočkami v regionech a interními odděleními, a zároveň budete mít zodpovědnost za neustálou spolupráci mezi těmito bloky.
Co se týče zákaznického servisu, budete:
- zajišťovat a průběžně zvyšovat efektivitu zákaznického servisu jak pro interní, tak externí zákazníky
- řídit a podporovat procesy řízení objednávek včetně nových spouštění
- kontrolovat, analyzovat a průběžně zlepšovat kvalitu daných procesů
- provádět denní a měsíční reporty
Pro logistiku Vaše činnosti budou:
- rozvíjení plánu pro dodávky výrobků
- koordinace příchozího toku materiálu od interních dodavatelů k externím dodavatelům
- průběžná kontrola pro další optimalizaci dopravních procesů a údržbu/zlepšení rychlosti prodeje
- udržování a následné zlepšování kvality procesů dopravy s cílem redukovat náklady na přepravu
Profil kandidáta:
- alespoň bakalářské vzdělání s relevantní praxí s obdobnými činnostmi
- vzdělání a/nebo zkušenosti s exportem na mezinárodní úrovni
- skvělé počítačové dovednosti (SAP, MS Office, Outlook)
- znalosti a dovednosti z oboru projektového managementu
- velmi dobré komunikační dovednosti
- znalost supply chain
- angličtina na výborné úrovni, čeština nebo němčina výhodou
Nabízíme:
- práci v nadnárodní stabilní společnosti
- atraktivní balíček benefitů
- bonusy
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- 3 sick days