Práce: Zkušený/á OFFICE MANAGER/ KA s ANGLIČTINOU

lokalita: Praha zadavatel: Grafton Recruitment s.r.o. Odpovědět na inzerát

Láká Vás práce v krásném prostředí mezinárodní společnosti? Není pro Vás problém zastávat širokou škálu úkolů a zároveň se neustále učit něco nového? Máte již zkušenosti na obdobné pozici a komunikace v anglickém jazyce je pro Vás naprosto přirozenou?

Staňte se srdcem kanceláře a pracujte na samostatné a velmi zodpovědné pozici jako OFFICE MANAGER/ KA!

Vaší náplní práce bude:

  • kompletní zajištění bezproblémového chodu kanceláře
  • podpora zahraničního managementu
  • komunikace s centrálou v zahraničí
  • komunikace s dodavateli
  • organizace firemních eventů, schůzek, školení, sportovních aktivit,…
  • běžná administrativa
  • organizace služebních cest (doprava, ubytování, program, veškerá s tím spojená administrativa)
  • komunikace napříč společností
  • ad- hoc úkoly

Lokalita: Praha (dobrá dostupnost MHD- metro B)
Nástup: Ihned

POŽADAVKY:

  • min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
  • znalost ANGLICKÉHO JAZYKA (denní komunikace se zahraničním top managementem)
  • zkušenosti na obdobné pozici min. 3 roky (Office management)
  • zkušenosti z mezinárodní společnosti výhodou
  • MS Office, Outlook
  • flexibilita, samostatnost, ochota
  • výborné organizační schopnosti
  • člověk, který opravdu chce pracovat a dále své schopnosti rozvíjet
  • ochota a chuť hledat řešení

BENEFITY:

  • 5 týdnů dovolené
  • Flexibilní pracovní doba
  • Home office
  • Stravenky
  • Penzijní připojištění
  • Příspěvek na fitness
  • Zdravotní péče (i pro rodinné příslušníky)
  • Příjemné kancelářské zázemí (není open space)

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Praha

Firma

Grafton Recruitment s.r.o.

Kontaktní osoba

Hollanová Martina

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×