Práce: Recepční/administrativní pracovník

lokalita: Praha zadavatel: Alena Šrámková Odpovědět na inzerát

NÁPLŇ PRÁCE:

  • poskytování informací návštěvníkům objektu,
  • přepojování telefonních hovorů,
  • registrace osob vstupujících do objektu a dohled nad vstupem osob do objektu
  • vyřizování požadavků návštěvníků na drobné služby (taxi apod.) a požadavky nájemců objektu na opravy, obsluhuje pobočkovou telefonní ústřednu
  • převzetí došlé pošty, její evidence, třídění a rozdělování došlé pošty, novin, časopisů,
  • další administrativní činnosti
  • kompletní starost o chod a vzhled recepce (klíčové hospodářství, starost o květiny v prostoru recepce, apod.)

POŽADUJEME:

  • Zralou osobnost, věk minimální 25let, ne studentku
  • Pečlivost, spolehlivost, stálost
  • Dobrý písemný i ústní projev
  • SŠ vzdělání
  • Znalost MS OFFICE – Word, Excel, Outlook
  • Základní znalost programu POHODA výhodou
  • Komunikativní znalost AJ (použití na recepci), německý jazyk výhodou
  • Praxe na podobné pozici podmínkou

NABÍZÍME:

  • Trvalé stabilní zázemí v příjemném pracovním prostředí
  • Dobré finanční ohodnocení
  • Nástup od ledna

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Praha

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Kontaktní osoba

Alena Šrámková

Telefon

608945863

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×