Práce: Operations Manager

lokalita: Jihomoravský kraj zadavatel: Grafton Recruitment s.r.o. Odpovědět na inzerát

We are seeking an expert in customer service, dynamic center leader and result driven manager, who will be able to ensure the smooth day to day running of Customer Care call center of 60 CSR and 4 managers.

REQUIREMENTS:

  • previous experience managing managers ideally within a call center environment (approx.5 years)
  • experienced dealing with customers
  • experience of managing performance
  • can demonstrate mentoring and development of direct reports
  • experience of working with Matrix and scorecards
  • solid understanding of technology
  • advanced proficiency working with MS Office
  • fluent use of English written and spoken
  • shift work may be required

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Jihomoravský kraj

Firma

Grafton Recruitment s.r.o.

Kontaktní osoba

Valná Lenka

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×