Supervisor of General Ledger team

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha
Firma People Place & Partners a.s.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví
Min. vzdělání Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 22. 12. 2016

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

ABOUT THE EMPLOYER:

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with reported revenue of billions of dollars.

As an employer, our client is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but also an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a globally known corporation.

THE ROLE:

The General Ledger (GL) team has a crucial role within the Financial Accounting team responsible for delivering month-end financial information that impacts Balance Sheets and P&L. The team plays a critical part in the company's month-end close process resulting in complete and accurate financial statements. The General Ledger Team Leader oversees and coordinates preparation, approval, and review of journal entries, balance sheets, reconciliations and other relevant accounting issues in compliance with local legislation, US GAAP standards, and the Sarbanes Oxley Act (SOX).

THE RESPONSIBILITIES:

  • Coordination of regular month end closing activities: cost and revenue accruals/deferrals, recoding, cost allocation, various adjustments
  • Balance Sheet accounts reconciliations, approval and review
  • Recurring and ad hoc journal entries approval and review
  • Supervise and coordinate the team in key deliverables, ensuring SLAs are met
  • Provide Accounting guidance and support
  • Maintain up to date process documentation
  • Taking full ownership and responsibility for processes partially or fully owned by CSS
  • Drive process improvement and standardization initiatives
  • Assure compliance to internal policies and procedures (SOX, Segregation of duties, etc.)
  • Directly support internal and external audits
  • Cooperate with internal and external stakeholders at different seniority levels
  • Drive and coordinate migration of new activities to CSS
  • Team Coaching and performance management
  • Manage team resourcing and initiate recruitment of new staff
  • Providing strategic inputs within GL management team

THE IDEAL PROFILE:

  • Finance / Accounting / Economics or Business Administration degree is preferred – Three or more years of GL accounting or finance controlling experience
  • Two or more years of proven experience leading and developing teams >10
  • MS Office skills, specifically Excel
  • SAP systems knowledge is an advantage
  • Excellent verbal and written communication skills in English
  • Excellent Customer Service skills and client-focus attitude
  • Analytical thinking, attention to detail, problem solving, and ability to work under pressure
  • Ability to think strategically, balancing long and short-term priorities independently
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
včerejší
  • Karlín, Praha
  • K&L Rock Services s.r.o.
  • 35 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zálohy ze mzdy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
včerejší
  • Malá Strana, Praha
  • STARCHANGE, s.r.o.
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 23. dubna
  • Praha
  • Swiss Life Select a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Holešovice, Praha
  • CAPTUS s.r.o.
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
Zveřejněno: 21. dubna
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 18. dubna
  • Praha
  • JOBPOINT, spol. s r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
  • Praha
  • JOBPOINT, spol. s r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince
  • Praha
  • JOBPOINT, spol. s r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., Partners Financial Services, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Twisto payments a.s., Věra Pietrasová, Ušetřeno.cz s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Ubbe s. r. o., K&L Rock Services s.r.o., Česká pošta, s.p., TEDi obchodní s.r.o., K.O. Poradenství, s.r.o., Delirest services s.r.o., Martin Schneider, Skip Pay s.r.o., Companies.cz s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., ENERGON Consulting a.s., ProfesKontakt, s.r.o., SPGroup a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., Sirowa Czech s.r.o., Swiss Life Select a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, PPL CZ s.r.o., CAPTUS s.r.o., JLV, a.s., Talentinno s.r.o., CALPRA s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SIRIUS FINANCE, a. s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., ERV Evropská pojišťovna, a. s., Gastro Group Service s.r.o., LOXIA Architectes Ingenierie s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., EKOSPOL a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Směnárník / Směnárnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Analytik / analytička IT, Data Scientist, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Realitní makléř / makléřka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Finanční ředitel / ředitelka (CFO), Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Krč, Praha 1 - Staré Město, Praha 10 - Uhříněves, Praha 1 - Nové Město, Praha 4 - Nusle, Praha 8 - Karlín, Praha 5 - Jinonice, Praha 4 - Chodov, Praha 7 - Holešovice, Praha 8 - Kobylisy, Praha 1 - Malá Strana, Praha 8 - Libeň, Praha 10 - Dolní Měcholupy, Praha 5 - Zbraslav, Praha 5 - Smíchov, Praha 9 - Běchovice, Praha 9 - Černý Most, Praha 6 - Dejvice, Praha 10 - Štěrboholy, Praha 10 - Strašnice, Praha 5 - Stodůlky, Praha 4 - Michle, Praha 8 - Střížkov, Praha 10 - Hostivař, Praha 7 - Troja

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Povíme vám, jak rozpoznat zaměstnávání na černo. Jaká jsou rizika práce na černo a jak vysoké jsou pokuty pro zaměstnance, který pracuje na černo, a pro zaměstnavatele, který práci na černo umožnil. Dále vám poradíme, jak poznat, že agentura práce má potřebné oprávnění, a vy se nebudete podílet na nelegálním zaměstnávání.

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.

Vaše práva při zrušení dovolené zaměstnavatelem

Vaše práva při zrušení dovolené zaměstnavatelem

Zaměstnavatel určuje čerpání dovolené svých zaměstnanců. Zjistěte, kdy může zaměstnavatel zrušit dovolenou, i tu, kterou již máte zaplacenou, nebo vás v průběhu dovolené z ní odvolat zpět do práce. Ukážeme vám, co všechno následně zaměstnavatel musí zaplatit.

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Jak postupovat při pracovním úrazu

Jak postupovat při pracovním úrazu

Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.

account audit business consulting den HR ISO IT job management Most náplň práce NDA Office pec policie práce RECRU role SOU system clo compliance dar employer finance magazin náplň PR proces profi report standard

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena