Asistent/ka vedení společnosti

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Brno
Firma Rail Cargo Logistics - Czech Republic s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 1. 12. 2016

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

Náplň práce:

  • poskytování veškerého administrativního zázemí, vyřizování administrativních úkolů (korespondence, příprava podkladů)
  • komunikace s dalšími odděleními napříč společností
  • odpovědnost za chod kanceláře
  • telefonická a e-mailová komunikace
  • překlady dokumentů z NJ do ČJ az ČJ do NJ
  • tlumočení při poradách a jednáních, včetně vyhotovení zápisů
  • organizace meetingů, zajišťování rezervace letenek, jízdenek a hotelů
  • zajištění občerstvení pro návštěvy/organizace a nákup občerstvení pro firmu
  • činnosti spojené s marketingem

Předpoklady:

  • ukončené SŠ vzdělání, ekonomický směr výhodou
  • výborná znalost německého jazyka (aktivní komunikace slovem i písmem)
  • znalost anglického jazyka výhodou
  • výborná znalost PC (MS Office Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • příjemné vystupování a aktivní přístup
  • organizační schopnosti
  • loajalita a samostatnost
  • ŘP skupiny B – aktivní řidič

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • finanční ohodnocení odpovídající praxi a znalostem (mzdové rozpětí od 25000 Kč)
  • další vzdělávání, školení a jazykové kurzy
  • zázemí stabilní společnosti, přátelský kolektiv a pomoc kolegů nejen na počátku

Místo pracoviště:
Míčkova 64, 614 00 Brno
Zaměstnavatel:
Rail Cargo Logistics – Czech Republic s.r.o.
Kontaktní osoba:
Eliška Dvorská

V případě, že splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám Váš životopis na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od zaslání životopisu, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují požadavkům na zadanou pozici. Velice děkujeme za pochopení,.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Brno
  • ProfesKontakt, s.r.o.
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • ...
Zveřejněno: 26. března
  • Brno
  • SIMIX GROUP s.r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. března
  • Brno
  • MUNIPOLIS s.r.o.
  • 27 500 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zaměstnanecké akcie
  • Kafetérie
  • ...
Zveřejněno: 25. března
  • Brno
  • Partners Financial Services, a.s.
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. března
  • Černý Most, Praha
  • Martin Pavlík
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
HOBRA - Školník s.r.o., RS Premiere s.r.o., Petr Havlík, Gavri s.r.o., Lead - Project Advices s.r.o., STAVOSPOL, s.r.o., Keller Radek, JUDr., advokát, Daniel Zemánek, ManpowerGroup s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Martin Gajdoš, Advantage Consulting, s.r.o., Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje, příspěvková organizace kraje, Proveon, a.s., ProfesKontakt, s.r.o., InfoTel, spol. s r.o., AKYSTAV s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Věra Pietrasová, KOBYLKA s.r.o., AC Jobs, s.r.o., JOBSTART s.r.o., MOTOCYKLY BRNO spol. s r.o., GOAL SPORT technology s.r.o., Winkler CZ s.r.o., Horavia s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., DHO s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., SIMIX GROUP s.r.o., SMS finance, a.s., Probační a mediační služba, Česká pošta, s.p., HANYA corporation s.r.o., Möbelix, JISTU recruitment s.r.o., ReproGenesis a.s., MUNIPOLIS s.r.o., Česká spořitelna, a.s., 21 Consult Group s.r.o., K&L Rock Services s.r.o., OLMAN SERVICE s.r.o., NOVOTNÝ CONSULTING s.r.o., CESK, s.r.o., 4 P & P, spol. s r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Generace Care z.ú., PROROZVOZ s.r.o., Josef Manner s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Manuvia Czech s.r.o., Ubbe s. r. o., MELIDA, a.s., NEW YORKER CZ, s.r.o., Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace, RAVEN CZ a.s., LUCIS, s.r.o., De Vries Group, a.s., Hošek Motor a.s., Soukromá klinika LOGO s.r.o., UlovDomov.cz s.r.o., Brněnské vodárny a kanalizace, a.s., HalfPrice, SÝKORA - Transport s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Logistik / Logistička, Specialista / specialistka logistiky, Speditér / Speditérka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Finanční kontroling, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka ve službách, Projektant / Projektantka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Jednatel / Jednatelka, Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Technický ředitel / ředitelka (CTO), Výkonný ředitel / ředitelka, Technik / technička ve strojírenství, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Brno, Modřice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Čekáte rodinu? Povíme si vše o mateřské dovolené, jaký máte nárok na mateřskou dovolenou, kdy je pro vás nejlepší si vybrat zbývající dovolenou. Dozvíte se, že v průběhu mateřské dovolené vám vzniká nárok na další dovolenou.

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.

administrativní AJ asistent Bor Brno činnost den ekonom e-mail EU hodnocení IT kancelář kandidát komunikace kurz kurzy loajalita marketing místo Most na dobu neurčitou náplň práce občerstvení odpovědnost Office ohodnocení OZP penzijní připojištění pojištění požadavky práce pracoviště pracovní pracovní poměr překlad připojištění příspěvek samostatnost společnost společnosti stabilní stravenky školení telefon vedení vzdělání vzdělávání zaměstnavatel zaslání znalost životopis anglické činnosti dokument dovolené finanční hotel jazyk jednání kolektiv kontakt kov mzdové na dobu náplň německé oddělení organizace organizační schopnost organizační schopnosti PC penzijní poměr pomoc PR přátelský předpoklad příjemné případ příprava přístup řidič schopnost schopnosti úkol výše

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena