Práce: Employee services administrator with English, Romanian

lokalita: Praha zadavatel: Work Service Czech s.r.o.

Tato nabídka již není aktuální.

Podívejte se na aktuální nabídky:

Employee services administrator with English, Romanian and Czech language

Location: Prague 4 – Chodov

Responsibilities:

  • Primarily responsible for queue management – routing to certain groups
  • As secondary duties, will be responsible for answering employee, manager, and HR issues and inquiries across a range of HR Services
  • Provide navigational assistance for processes/ applications supported by HR Services – email support, chat support and outbound call support
  • Comunication with Customers
  • Escalate to Experts/Technology/Vendors on time, for issue resolution, which is out of scope.
  • Work in CRM systém

Requirements

  • Good communication (written and spoken)
  • Knowledge HR of processes
  • Needs to be multi lingual English, Romanian, Czech, (French and German are plus)
  • Proficient in MS Office (Word, Excel, PowerPoint 2007)
  • Knowledge of CRM

We offer

  • Full time
  • All the necessary training is provided
  • Support your colleagues in our company in sites across Europe
  • Improve your language skills with us by working with 41 nationalities in our company Prague

If you are interested send me your CV in English. C

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Praha

Pracovní poměr

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×