Prodejní specialista/specialistka filtrace
- Celá ČR
- HOBRA - Školník s.r.o.
-
Benefity:
Volné místo ve firmě Comac jobs s.r.o.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Plzeň |
Firma | Comac jobs s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Délka prac. poměru | na dobu neurčitou |
Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jsi absolvent a ovládáš jazyky? Chceš pracovat v kolektivu, kde je neustále veselo a dobrá nálada? Kde si nehrajeme na korporát, ale dbáme na úctu k zaměstnancům? Kde využiješ každý den jazyky a ještě získáš jazykové kurzy na zdokonalení zdarma? Chceš dovolenou navíc, placená školení a volné lístky do kina nebo na sportovní utkání? Pokud ano, zašli nám svůj životopis.
Nyní hledáme kandidáty s výrobnou němčino do finančního oddělení a do oddělení služeb klientům, pro administrativní pozice poté hledáme kandidáty s výrobnou francouzštinou a angličtina je základ alespoň na úrovni B1 pro všechny pozice.
Náplní práce bude:
Administrativa:
Zpracování administrativních/ transakčních úkolů v oblasti zadávání objednávek
Zadání všech příchozích prodejních zakázek do Společného distribučního systému
Sledování prodejních objednávek
Zajištění zpracování prodejních zakázek v časových limitech stanovených přímým nadřízeným/ dohodnutými ujednáními
Udržování efektivní komunikace v cizím jazyce s relevantními osobami v rámci evropských distribučních center, s klienty a jejich zákazníky
Správu složek a dat souvisejících s výkonem pozice
Okamžité řešení problémů /požadavků zákazníka
Finanční oddělení:
Veškeré aktivity v oblasti správy a administrace pohledávek, zejména:
Komunikace se zákazníky za účelem zajištění včasnosti a úplnosti plateb
Včasná alokace příchozích plateb v podnikovém informačním systému
Udržování zákaznických účtů v aktuálním stavu, párování kreditních a debetních položek.
Eskalace pozdních plateb a zákazníků s problémovým cash-flow, proaktivní identifikace možných překážek pro včasnou platbu, spolupráce se zákazníkem na hledání řešení
Zajištění přiměřených kreditních podmínek pro zákazníky v souladu s politikou skupiny v oblasti Credit-Managementu
Uvolňování pozastavených objednávek zákazníků v souladu s nastavenými pravidly a aktuální kreditní situací daných zákazníků
Řešení zákaznických reklamací
Budování vztahu se zákazníky a dalšími interními/ externími partnery v oblasti financí, účetnictví, nákup, logistiky atd.
Poskytování detailních analýz v oblasti problémů na straně zákazníka – množství, příčina, návrh nápravných opatření
Příprava reportů pro management/ klienta dle zadaných požadavků, koordinace zpětné vazby/ vykazování KPI dle požadavků smluvených s klientem, podpora při měsíčních uzávěrkách
Německý jazyk na úrovni C1, k tomu angličtinu minimálně na úrovni A2
Počítačovou gramotnost s prokázanými administrativními schopnostmi (základní znalost Excelu)
Zájem o práci s údaji a opakujícími se úkoly
Schopnost práce pod stresem směřované k daným lhůtám
Základní znalost zákaznických servisních procesů (výhodou)
Zájem o maloobchod s médii a obchod s půjčovnami médií (výhodou)
Finanční oddělení:
Němčinu na úrovni C1, angličtinu minimálně na úrovni B1
Vynikající komunikační schopnosti (písemné i ústní) v cizím jazyce, ochotu intenzivně komunikovat se zákazníky
Analytické schopnosti – schopnost zpracovat a porozumět větším objemům dat z interních i zákaznických systémů v různých formátech
Proaktivitu, asertivitu, flexibilitu, samostatnost, orientaci na proces a nastavené cíle
Dobrou znalost práce s MS Excel (výhodou)
Vzdělání nebo praxi v oblasti financí (výhodou)
Práci v centru Plzně
Zázemí velké mezinárodní společnosti
Přátelský kolektiv
Pozitivní firemní kulturu založenou na vzájemném respektu
Pět týdnů dovolené
Placené přesčasy
Jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem
Možnost dalšího vzdělávání
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300 Kč/ měsíc
Občerstvení na pracovišti
Dotovavé stravenky
Roční bonus v případě dobrých finančních výsledků společnosti
Firemní akce (Vánoční večírek, Rodinný den, sportovní firemní akce)
Zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky a přátele
Zvýhodněný nákup firemních produktů
Volné vstupenky do divadel/ na fotbal
Pokud chcete využít své jazykové schopnosti, ale cítíte se kvalifikovanější, než jsou zde uvedeny požadavky, neváhejte a ukažte se nám.
Samozřejmě máme otevřené vedoucí pozice, které Vám rádi představíme.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.
Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.
Víte, že nárok na studijní volno ze zákona nemáte? Zákoník práce studijní volno nezaručuje. Vždy musíte mít souhlas svého zaměstnavatele. Zjistěte, jak správně zaměstnavatele požádat o studijní volno. Přidáme i tipy, jak postupovat, když chcete studovat obor, který není v souladu s oborem vašeho zaměstnavatele.
Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.
Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.
Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.
Hledáte si novou práci? S námi se dozvíte, jaké jsou druhy pracovních úvazků, mezi kterými můžete vybírat.
Čekáte rodinu? Povíme si vše o mateřské dovolené, jaký máte nárok na mateřskou dovolenou, kdy je pro vás nejlepší si vybrat zbývající dovolenou. Dozvíte se, že v průběhu mateřské dovolené vám vzniká nárok na další dovolenou.
Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje