Volné místo ve firmě Comac jobs s.r.o.

Jazykově vybavení kandidáti s AJ, FJ, NJ, HJ

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Plzeň
Firma Comac jobs s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru na dobu neurčitou

O nás

Comac jobs s.r.o.

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Comac jobs s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Pro významnou mezinárodní společnost hledáme jazykově vybavené kandidáty na různé pozice do krásné a přátelské kanceláře přímo v centru Plzně.

Jsi absolvent a ovládáš jazyky? Chceš pracovat v kolektivu, kde je neustále veselo a dobrá nálada? Kde si nehrajeme na korporát, ale dbáme na úctu k zaměstnancům? Kde využiješ každý den jazyky a ještě získáš jazykové kurzy na zdokonalení zdarma? Chceš dovolenou navíc, placená školení a volné lístky do kina nebo na sportovní utkání? Pokud ano, zašli nám svůj životopis.

Nyní hledáme kandidáty s výrobnou němčino do finančního oddělení a do oddělení služeb klientům, pro administrativní pozice poté hledáme kandidáty s výrobnou francouzštinou a angličtina je základ alespoň na úrovni B1 pro všechny pozice.

Náplní práce bude:

Administrativa:

Zpracování administrativních/ transakčních úkolů v oblasti zadávání objednávek
Zadání všech příchozích prodejních zakázek do Společného distribučního systému
Sledování prodejních objednávek
Zajištění zpracování prodejních zakázek v časových limitech stanovených přímým nadřízeným/ dohodnutými ujednáními
Udržování efektivní komunikace v cizím jazyce s relevantními osobami v rámci evropských distribučních center, s klienty a jejich zákazníky
Správu složek a dat souvisejících s výkonem pozice
Okamžité řešení problémů /požadavků zákazníka

Finanční oddělení:

Veškeré aktivity v oblasti správy a administrace pohledávek, zejména:
Komunikace se zákazníky za účelem zajištění včasnosti a úplnosti plateb
Včasná alokace příchozích plateb v podnikovém informačním systému
Udržování zákaznických účtů v aktuálním stavu, párování kreditních a debetních položek.
Eskalace pozdních plateb a zákazníků s problémovým cash-flow, proaktivní identifikace možných překážek pro včasnou platbu, spolupráce se zákazníkem na hledání řešení
Zajištění přiměřených kreditních podmínek pro zákazníky v souladu s politikou skupiny v oblasti Credit-Managementu
Uvolňování pozastavených objednávek zákazníků v souladu s nastavenými pravidly a aktuální kreditní situací daných zákazníků
Řešení zákaznických reklamací
Budování vztahu se zákazníky a dalšími interními/ externími partnery v oblasti financí, účetnictví, nákup, logistiky atd.
Poskytování detailních analýz v oblasti problémů na straně zákazníka – množství, příčina, návrh nápravných opatření
Příprava reportů pro management/ klienta dle zadaných požadavků, koordinace zpětné vazby/ vykazování KPI dle požadavků smluvených s klientem, podpora při měsíčních uzávěrkách

Požadujeme:

  • Administrativa:

Německý jazyk na úrovni C1, k tomu angličtinu minimálně na úrovni A2
Počítačovou gramotnost s prokázanými administrativními schopnostmi (základní znalost Excelu)
Zájem o práci s údaji a opakujícími se úkoly
Schopnost práce pod stresem směřované k daným lhůtám
Základní znalost zákaznických servisních procesů (výhodou)
Zájem o maloobchod s médii a obchod s půjčovnami médií (výhodou)

Finanční oddělení:

Němčinu na úrovni C1, angličtinu minimálně na úrovni B1
Vynikající komunikační schopnosti (písemné i ústní) v cizím jazyce, ochotu intenzivně komunikovat se zákazníky
Analytické schopnosti – schopnost zpracovat a porozumět větším objemům dat z interních i zákaznických systémů v různých formátech
Proaktivitu, asertivitu, flexibilitu, samostatnost, orientaci na proces a nastavené cíle
Dobrou znalost práce s MS Excel (výhodou)
Vzdělání nebo praxi v oblasti financí (výhodou)

Nabízíme:

  • Pěkné finanční ohodnocení

Práci v centru Plzně

Zázemí velké mezinárodní společnosti
Přátelský kolektiv
Pozitivní firemní kulturu založenou na vzájemném respektu
Pět týdnů dovolené
Placené přesčasy
Jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem
Možnost dalšího vzdělávání
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300 Kč/ měsíc
Občerstvení na pracovišti
Dotovavé stravenky
Roční bonus v případě dobrých finančních výsledků společnosti
Firemní akce (Vánoční večírek, Rodinný den, sportovní firemní akce)
Zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky a přátele
Zvýhodněný nákup firemních produktů
Volné vstupenky do divadel/ na fotbal

Pokud chcete využít své jazykové schopnosti, ale cítíte se kvalifikovanější, než jsou zde uvedeny požadavky, neváhejte a ukažte se nám.

Samozřejmě máme otevřené vedoucí pozice, které Vám rádi představíme.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Plzeň
  • ProfesKontakt, s.r.o.
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • ...
Zveřejněno: 26. března
  • Plzeň
  • Partners Financial Services, a.s.
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
Zveřejněno: 21. března
  • Plzeň
  • Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 21. března
  • Světlá nad Sázavou
  • Kuchař/ka - skladník
  • 15 500 – 21 200 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
HOBRA - Školník s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., STOCK Plzeň-Božkov s.r.o., Schäfer - Menk s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., BASIC Česká republika, z.s., VKUS-BUSTAN s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., NOVIS reality s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Česká pošta, s.p., H&B Group s.r.o., AC Jobs, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., ČESKÁ VEJCE FARMS, s.r.o., Pavel Munduch, EURODONE s.r.o., JOCHSTAV s.r.o., Okresní soud Plzeň - jih, Safe point s.r.o., PARTNERS WORK družstvo, Krajské státní zastupitelství v Plzni, Město Nýřany, IMAKS CZ Company s.r.o., OKS Stavebnictví s.r.o., Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje, příspěvková organizace, K. W. N. WEST, s.r.o., Město Starý Plzenec

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Specialista / specialistka logistiky, Speditér / Speditérka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Úvěrový specialista / specialistka, Konzultant / konzultantka IT, Programátor / Programátorka, Specialista / specialistka IT, Správce / správkyně IT, Technik / technička IT, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Skladník / Skladnice, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Pomocný pracovník / pracovnice ve stavebnictví, Realitní makléř / makléřka, Pedagogický asistent / asistentka, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vychovatel / Vychovatelka, Vzdělávací specialista / specialistka, Technik / technička ve strojírenství, Technolog / technoložka ve strojírenství, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Vrátný / Vrátná, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Plzeň, Vejprnice, Starý Plzenec

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Víte, že nárok na studijní volno ze zákona nemáte? Zákoník práce studijní volno nezaručuje. Vždy musíte mít souhlas svého zaměstnavatele. Zjistěte, jak správně zaměstnavatele požádat o studijní volno. Přidáme i tipy, jak postupovat, když chcete studovat obor, který není v souladu s oborem vašeho zaměstnavatele.

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.

Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Jak správně napsat pracovní řád + vzor zdarma

Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Hledáte si novou práci? S námi se dozvíte, jaké jsou druhy pracovních úvazků, mezi kterými můžete vybírat.

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Čekáte rodinu? Povíme si vše o mateřské dovolené, jaký máte nárok na mateřskou dovolenou, kdy je pro vás nejlepší si vybrat zbývající dovolenou. Dozvíte se, že v průběhu mateřské dovolené vám vzniká nárok na další dovolenou.

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.

absolvent administrativa administrativní AJ akce aktuální angličtina bonus cíle den EU hledám hodnocení HR interní IT kancelář kandidát komunikace krásné kurz kurzy Luže management měsíc mezinárodní Most možnost nadřízený náplň práce občerstvení ohodnocení partner penzijní připojištění plat podnik podpora pojištění pozice požadavky práce pro rodinné příslušníky přesčas přesčasy připojištění příspěvek reklama samostatnost sledování SOU společnost společnosti spolupráce sport STK stravenky stres školení tarif tarify telefon vedoucí výkon vzdělání vzdělávání zaměstnanců zaměstnavatel zdarma znalost životopis administrativní pozice cíl daný dar dobro dovolené externí finanční firemní informační jazyk jednání kolektiv komunikační koordinace korporát kov limit logistik lokace měsíční na pracovišti náplň národní navíc německý německý jazyk obchod oblast oblasti oddělení penzijní placená placené počítač PR problém proces procesů prodej prodejní přátelské přátelský případ příprava příslušník report roční rok řešení řešení problémů servis schopnost schopnosti správy stav systém tým účetnictví údaj úkol úkoly večírek vedoucí pozice vybavení vztah zájem zákazník

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena