Práce: Junior HR with English and German

lokalita: Praha zadavatel: Grafton Recruitment s.r.o. Odpovědět na inzerát

Join a global company, successful market leader, who is looking for motivated candidates to join their team.
We are looking for people who enjoy administration type of work in HR.

You will be responsible for:

  • Receives inquiries from internal customers in HR service environment
  • Answering and managing customer´s needs, educate customers to use the internal help tools (intranet and database)
  • Data entry, update and maintain guides and other relevant manuals
  • Reporting
  • Other administration task

The initial contract will be defined for 6 months with possibility of prolonging.

REQUIREMENTS:
Previous experience within administration or customer service is advantage

  • High school/University degree
  • Good IT skills, particularly Excel
  • Very good written and spoken English and German, other language is advantage
  • Detail oriented

BENEFITS:
International environment

  • 5 weeks of holiday
  • 5 sick days
  • Meal vouchers

and much more

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Praha

Firma

Grafton Recruitment s.r.o.

Kontaktní osoba

Mištíková Dagmar

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×