Junior HR Specialist with French

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha
Firma People Place & Partners a.s.
Kategorie Lidské zdroje a personální management
Min. vzdělání Bakalářské
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 9. 12. 2016

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with a reported revenue of billions of dollars.

As an employer, our client is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get the job you are looking for, but an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a globally-known corporation.

THE ROLE:

The Human Resources Shared Services department supports business objectives by responding to customer inquiries, processing HR transactions, and administering standardized functions. The HR Specialist’s responsibilities include coordinating and administering specific HR process areas, such as payments and allowances, mobility, personal administration and performance management alongside adherence to Service Level Agreements (SLAs) and Operation Level Agreements (OLAs).

THE RESPONSIBILITIES:

  • Investigating, assessing and recommending solutions to employee queries.
  • Interpreting company policies and procedures, and advising employees and managers accordingly.
  • Leveraging standardized global processes, tools, and technologies to ensure a quality service.
  • Case management, analysis, tracking, and documentation.
  • Managing day-to-day assigned tasks in accordance with SLAs, and OLAs.
  • Setting quality standard principles and providing likely solutions to BU obstacles.
  • Raising issues with the Team Lead, suggesting practical solutions to day to day issues.
  • Participating in projects and migrations as needed.
  • Taking ownership of, and accountability of assigned tickets, whilst – working collaboratively with other internal
  • HR/Payroll/DM/Finance functions as required

THE IDEAL PROFILE:

  • A Bachelor’s degree in HR Administration, Business Administration, or related field.
  • 1–2 years of HR experience (preferably within an international Shared Services Centre Case management expertise).
  • The ability to manage multiple tasks.
  • A demonstrated ability to maintain confidentiality and handle sensitive situations with solid judgment and discretion.
  • Excellent verbal and written communication skills in English and advanced in French or German
  • Must be able to successfully interact with all departments.
  • Exceptional customers focus and service orientation.
  • Excellent interpersonal and conflict resolution skills.
  • The ability to work independently and as part of a team.
  • Proficient in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint).
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Nové Město, Praha
  • Ministerstvo práce a sociálních věcí
  • 30 780 – 45 420 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Masáže na pracovišti
Zveřejněno: 18. dubna
  • Beroun
  • OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o.
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. ledna
  • Michle, Praha
  • ACCESS VENTURES LIMITED, odštěpný závod
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. ledna
  • Praha
  • Etabl s.r.o.
  • 10 000 – 12 999 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 2. ledna
  • Tuchoměřice
  • Europa Workintense spol.s r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Crocogarden z.s., Talentinno s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Správa služeb hlavního města Prahy, mBlue Czech, s.r.o., Lagerris a.s., Ministerstvo práce a sociálních věcí, K2 moto s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., GastroAgency s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Delirest services s.r.o., STOCK Plzeň-Božkov s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., Trenkwalder a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, HR manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Obchodní manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Libuš, Praha 1 - Nové Město, Praha 8 - Libeň, Praha 4 - Braník, Praha 2 - Vinohrady, Praha 7 - Holešovice, Praha 5 - Jinonice, Praha 1 - Staré Město

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce

Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Co nabízí úřad práce pro cizince? Zjistěte!

Co nabízí úřad práce pro cizince? Zjistěte!

Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.

Vše o ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele

Vše o ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele

Váš zaměstnavatel má možnosti, jak s vámi rozvázat pracovní poměr. Přeložíme si právnickou mluvu, abyste všemu rozuměli. Poukážeme na to, na co si musíte dát pozor. Na závěr si povíme, kdy vám zaměstnavatel výpověď dát nesmí.

Návštěva lékaře v pracovní době a další překážky

Návštěva lékaře v pracovní době a další překážky

Stane se to velkému množství zaměstnanců –⁠ musíte k lékaři, který nemá volno brzy ráno nebo pozdě večer, musíte tedy lékaře navštívit ve své pracovní době. Ukážeme vám, co říká zákoník práce na téma návštěva lékaře v pracovní době. Zákoník práce a propustka k lékaři? Věděli jste, že zákoník práce nezná pojem propustka k lékaři? Abyste věděli o propustkách všechno, ukážeme vám, co by měla propustka k lékaři obsahovat.

Přestávky v práci - kdy máte nárok na volno

Přestávky v práci - kdy máte nárok na volno

Ukážeme vám, kdy máte nárok na placenou a kdy na neplacenou přestávku. V jakých případech vás zaměstnavatel může povolat do práce i v době vašeho zákonného volna. Vše si vysvětlíme na konkrétních případech přestávek u různě dlouhých směn.

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Máte nárok na dovolenou? Zjistěte, jak ji vypočítat

Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

account Bor business consulting den HR IT job management manager Microsoft Microsoft Office mobil Most náplň práce NDA Office pec policie práce role SOU specialist system technologie dar employee employer finance human resource human resources list magazin náplň PR proces profi report standard technolog tip

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena